Cellgift Nr 2

I received the "Cell Gift" again today.....ja, förhopppningsvis
blir det just en Gåva när allt är över...Gåvan att få leva längre....

Väljer att se det så, då blir det lite lättare att hantera!



Var i Uddevalla och här sitter jag kl.13,30 idag och pumpar in det röda....
Denna gång var det kära väninnan Maria som följde med som stöd.
Vi fick smarriga mackor och kaffe, babblade hela tiden om ditt och datt.

När jag kom hem tog jag genast fram maten jag förberett och sen en promenad
för vädret var fint så jag knatade över till en annan väninna...där vi fikade...
Det gäller att passa på när man känner sig någorlunda pigg.....

Så nu vill jag äta igen...småsugen hela tiden...Illamåendet ligger under ytan
och pyr, så då blir man sugen på att knapra på något mest hela tiden.



Tack älskade väninnor för att ni finns!
Tack Maria (tv)för att du följde med idag.
Konmmer ni ihåg tjejer....när vi var på Koster den 30 maj 2009?
Det var så varmt så vi brände oss...rejält efter 5 timmars vandring.

Här är jag och Anita mot den underbara kvällssolen.
Man ska minnas de finaste stunderna när det känns lite jobbigt.
För varje gång jag mår dåligt ska jag ta fram härliga minnen och suga
på dom tills jag mår bra igen!

Koster, vi kommer tillbaks även i år!

Det ljuset som finns på Kosteröarna finns ingen annanstans!


Kommentarer :

#1: Ida J

Fina stunder kan man aldrig få för mycket av.....bara att "tanka" så fort man får chansen :-) Varma styrkekramar till dig, Anne-vännen! Ida

skriven
#2: Anna

Gotland är oxå fint! :)

skriven
#3: ingla

Idag firar jag 2 år sedan operationen!

Min dotter sa idag: "Ibland kan jag faktiskt glömma att du har haft cancer". Jag svarade ärligt: "Jag med... jag med".

Livet är ljuvligt!

skriven
#4: Kia

Blir så glad när du pratar om Koster.Vi kan se Kosteröarna från vårt sommarhus i Strömstad.(Min mamma är därifrån)Nu är det min bror och jag med familjer som har det.Havet ger ett lugn.Håller tummarna för att du ska klara dej undan alltför mkt illamående.Kramar Kia

skriven
#5: Kajsa

Du är grymt snygg utan hår också! När jag ser bilden på dig i sängen väntar jag ivrigt på att mitt ska trilla nu snart :).



Cell gift var ett bra sätt att säga't på :)

skriven
#6: Karin

Hej!

Du ser ju hur fräsig som helst ut utan hår!

Dina döttrar - både hon i himlen - och hon i Stockholm är ju också urvackra. Det är dock lätt att se var de fått det ifrån....

Du verkar vara lika fin på insidan också så med all den positiva aura du har så lär du jaga skitsjukdomen väck!



Mvh

från fd Vänersborgaren

skriven
#7: Kajsa

Kämpa på Anne, tänker på dig! Kram din okända vän ;)Kajsa

skriven
#8: Anonym

Läser som vanligt din blogg varje dag. Är på jobbet och många tankar/känslor väcks inom mig då jag läser om din dag, din kamp, din kärlek och kreativitet. Känner igen mig dig, så vore du i Skellefteå idag skulle jag bjuda dig på lax och pressad potatis och viiiiiin ikväll.(får du dricka det trots behandlingen)sedan skulle vi se "den tatuerade änkan". OM du ej sett den gör det----den är underbar. kramis från till okänd vän // Maria

skriven
#9: Lottie Anderbern

Du är skitsnygg!

Du mår illa, men du gör under för oss andra själar här ute.

Kämpa på !

skriven
#10: maria

Tack! Själv, kära Anne. För att du finns o för allt gott du ger mej.Maria

skriven
#11: Louisa

Du är jättesnygg, Anne. Med eller utan hår. Makes no difference :)

skriven
#12: Andree

Hej Anne

Det går ínte en dag utan att vi tänker på dig!

skriven
#13: Anne

Tack Andree! Har ingen mail till dig, skulle gärna vilja växla några ord om du är den Andree jag känner från förr. Hoppas allt är bra med dig!

Kram från Anne

skriven

Kommentera inlägget här :