Nytt år, nya drömmar och mål..

Nyårsafton var fantastisk!
Mycket snö och kallt men så vackert att en badstrand
inte var det minsta lockande just den kvällen.

Vi gick fackeltåg till hamnen i Vänersborg,
och där lyssnade vi på tal, nationalsång och
fyrverkerier.


Flera hundra hade samlats för att gå genom staden....mysigt!
Här min bror och hans familj.


Fyrverkerier i massor...


Irish Coffee är gott, särskilt denna kalla kväll...
men jag var varm som en kamin....


På nyårsdagen gick jag och min brorsdotter Jossan ut för att
ta bilder på den vackra naturen. En underbar känsla!


Ett frostbitet träd i yrande snö på Vassbotten...


Varje träd får sin egen personlighet i snöklädd skrud....


Vid samma tidpunkt som ovan men utan blixt o gatubelysning
i bakrunden...


Idag i Gärdhem...första soldagen i snön...


Snö är vackert och det är kul att experimentera med ljus...


Roligt träd! jag gillar träd som ni ser... :)) tog nog 70 bilder...

Nu vräker snön ner och det är som i norrland där jag växte upp.
Så härligt, så underbart.
Bättre med kyla och kläder än slask och gråväder!

Kommentarer :

#1: *

4nderbara b53der Vad har hänt 0ed b62stäverna

*a435na

skriven
#2: Cathrin

Vilka härliga bilder! Det ser ut som ett riktigt sagolandskap när naturen blir klädd i snö och frost. Underbart vackert

skriven
#3: Amanda

kikar in till dig anne för o önska dig en riktig god fortsättning på det nya året. fantastiska bilder du tagit. vilken mästerfotograf du är ^^ Kramar Amanda

skriven
#4: Nicka

Så underbara foton..

Du är fantastiskt duktig på blogga.

Gillar att hälsa på Dig här.



Kramar../Nicka

skriven

Kommentera inlägget här :