Slutspurt på Elskåpstävlingen

Nu är det bara EN ynka dag kvar på Elskåpstävlingen.
Hoppas innerligt att det blir jag som vinner, för ni har varit så
ihärdiga med att rösta, många av er dagligen.
Hur det än går för mig i tävlingen så vill jag tacka er alla för
ert engagemang! Miljoners tack för att ni orkat höra på mitt Tjôt.

Tryck på hjärtat via länken nedan en gång till så slipper ni sedan...hihi...

"Om jag kan detta som jag aldrig gjort förut,
så vill jag veta allt annat jag inte visste att jag kan"


Denna bild målade jag på Vidarkliniken i Järna efter min cancerbehandling,
där jag var på rehabilitering. Tänk att jag klarade av att måla, för det har jag
aldrig gjort förut. Om ni vill rösta på mitt bidrag i Elskåpstävlingen så klicka på
länken nedan och rösta på "hjärtknappen" TACK för ditt värdefulla bidrag!


http://ttela.se/prenumeration/tavlingar/elskap/1.1032779-elskapstavling/1.1133729--inre-kraft-malad?pageNr=9#photoWrapperAnchor

Kommentarer :

#1: Anna

Nu har jag röstat, vad vinner du om du vinner? :)

skriven
#2: Kia

Har röstat hela tiden,är det sista dagen idag?Du får vara med i fler tävlingar Anne,är van att trycka på hjärtat varje dag och vanor är svåra att bryta.Njut av att våren är här.Idag har det varit underbart men ryggen värker,har gjort en ovan syssla.Krattat och rensat i trädgården.Kan vara åldern också kanske?Kramiz Kia

skriven
#3: Lizen

Hej Anne



Jag har röstat varje dag och jag hoppas innerligt att du vinner!



Kram

skriven
#4: Elisabet Roslund

Klart vi röstar, den är ju fin!

skriven
#5: Anne

Tack snälla ni alla goa människor! Man vinner en resa till någon av storstäderna i Europa, dit man vill åka förmodar jag :-)

skriven
#6: Ellinor

HOPPAS så att du vinner, jag har röstat allt jag kommit ihåg...Nästan varje dag tror jag.. :) /Ella

skriven
#7: Anonym

Har röstat varje dag i skolan och hemma! hoppas du vinner

skriven

Kommentera inlägget här :