Florens var helt fantastiskt!!!

Är hemma igen efter en vecka i Florens, den resan som ni gjorde möjlig!
Vill idag bara TACKA för att jag kom till en sådan fantastisk stad med underbara
upplevelser tillsammans med Christine och släkt.

Har så många bilder i huvudet, ljuva minnen, samt väldigt många i kameran.

Visar min tacksamhet idag genom en enda bild där jag sitter med Christine på
en bar, tar en öl och lite tilltugg innan vi går vidare till en av alla
kvällars underbara middagar.

Imorgon skriver jag mer, men här och nu blir det en bild med all tacksamhet att jag
fått uppleva Florens, med kultur, konst i massor och fantastiska byggnader tillsammans
med min älskade dotter Christine, som var lika intresserad som jag.

Skriver som sagt mer imorgon.

Kram och TACK till er alla som röstade på min bild i Elskåpstävlingen!




Värmen i Florens var påtaglig...närmare 40 grader, så det blev många
vilopauser..fötterna var som prinskorvar efter allt gående, men det gjorde
ingenting, är så tacksam att jag orkar gå längre sträckor igen även i värme!

Natti!....ni får mer imorgon...

Kommentarer :

#1: Kia (ängeln Simons mamma)

Härligt att ni hade det så bra Anne.Det är du verkligen värd.Florens låter helt fantastiskt.Har varit på många ställen men inte där.Är det en resa som jag ska ta med mannen till nästa gång??Ha de bra,vi njuter i Strömstad just nu.Kram Kia

skriven
#2: Anonym

Åååååååå Florens med all kultur.......Det bästa är att just DU fått uppleva den. Vill gärna höra mer när vi ses i början av Augusti!! kram kram kram MIa (skeå)

skriven
#3: Mia igen

mMen du snygging-----vad du blivit smal. Kramis

skriven
#4: Anne

Ja, Florens är verkligen värt att besöka, och tack Mia, det är nog bara en synvilla, men några cm har blivit mindre i midjan...ca 5 cm....går man mellan 4-10 timmar per dag så förbränner man en hel del kalorier...som man tar igen på kvällen...hihi...



Ser fram emot att få träffa dig Mia!

Kraam till både dig och Kia!



Kia, du ska absolut ta med maken till Florens, men i sept-okt eller i april då det är perfekt väder.

skriven
#5: Therésa

Det var du värd!!!

skriven

Kommentera inlägget här :