Somriga glasunderlägg...

Nu ska jag skriva ett snabbt litet inlägg i förbifarten och
ge er mitt senaste virkprojekt.
Virkade glasunderlägg till en väninna som fyllt år.
De var roliga att göra och jag kommer att göra fler,
bl a till yngsta syrran som beställt i sina färger.
Jag älskar virkningen, den ger mig sinnesro.
 
 
Har varit hos min syster med familj sedan onsdag kväll i Stockholm. Och
precis som hemma vaknar jag tidigt, så garnerna åker med vart jag än är.
 
Och så här blev det färdiga resultatet.
 
Om någon är sugen på att göra dessa så finns utförlig fotobeskrivning
hos Åsa på http://bautawitch.se under DIY.
 
Har haft en supermysig helg med make och familj.
Roligheter som hänt skriver jag om när vi är hemma.
Dags att packa ihop helgen och dra hemåt igen.
 
Njut av solen en stund till för i veckan blir det svalare.

Kommentarer :

#1: Kia(ängeln Simons mamma)

Vilka underbart söta och somriga glasunderlägg.....med din
hastighet av virkningen så kan du säkert få ihop mängder.
Härligt att du lever efter mottot "Carpe Diem"Du kan verkligen
se till att du och övriga i din närhet mår bra.Ha en fin "Mors Dag".Hoppas att du blir bortskämd idag.Kram Kia

skriven
#2: anonym

Hej! Tack åter igen för dina rader Underbart att du är i huvudstaden och har det gott med dina nära o kära. Super fina blommor du virkar. Kramkram

skriven

Kommentera inlägget här :