Lata dagar....

Altanen är klar och vi njuter av lata dagar och grillkvällar
med kära vänner.
 
Det blir inte mycket skrivet nu, men jag mår bra, bättre än på
länge. Jag äter Lyrica mot nervsmärtan i benen och den hjälper
så jag kan sova på natten. 
 
Det positiva är att jag går mycket bättre nu och humöret
stiger för varje steg jag kan gå bättre. Målet och min
önskan är att jag en dag kan gå utan rollator.
 
Livet på landet är underbart och katten springer ute dygnet runt.
Henne ser man inte mycket av.
 
Just nu åskar och mullrar det men sitter ute under parasollet
och njuter av blixtar och dunder. Regnet smattrar och det är
varmt och skönt.
 
Livet är allt gott ändå.
Njut av sommaren kära bloggvänner!

Kommentarer :

#1: Elisabet Roslund

Skönt Anne, Riktigt skönt att läsa hur bra du trots allt mår.
Det ser väldigt mysigt ut på altanen, så fin den är !!!
Fortsatt allt gott till dig/er
Största bamsekram till dig från mig :)

skriven
#2: Hanna Karlsson

Vad skönt att medicinen hjälper! Kram

skriven
#3: Sussi

Skönt att lyrican hjälper:). Och att du mår bättre. Tjusig altan o möbler. Kram

skriven
#4: Yvonne Hutter

Hej! Tack för din fina blogg. Jag tycker mycket om möblerna på er altan. Var kan man hitta dem? Allt gott önskar jag dig.

skriven
#5: Kia,ängeln Simons mamma

UNDERBART att höra Anne.Blir så glad för din och dina käras skull.Ha en alldeles,alldeles underbar sommar,kramar Kia

skriven
#6: Gunbritt

Hejsan!
Vad glad jag blir att du mår lite bättre o kan njuta av sommaren o stugan! Härligt! Fortsätt med det!
Kramar
Gunbritt

skriven
#7: Lan

Härliga tider, vad ljuvligt det ser ut på er fina veranda med den vackra utsikten! Javisst är det megamysigt när man kan sitte ute när det åskar & regnet smattrar mot taket, parasollet eller vad det nu än må vara. Undrar om man måste vara svensk (läs van vid generöst med regn & "halvmilda" somrar;) för att uppskatta det? Jag älskar det och vill absolut inte ha 30 grader med sol hela sommaren (inte regn & 15 grader konstant heller för den delen :) Njut på nu & ta det som det kommer. Så glad att höra att ditt ben verkar svara på behandlingarna. Kram Lan

skriven
#8: Bea

Men åh vad härligt att höra♥ och se ☺
Jag önskar dig och er en riktigt skön och mysig sommar nu.
Ps. Altanen ser fantastisk ut :)
Kram Bea

skriven
#9: Eva

Tänker, känner och önskar dig en underbar sommar med dina nära och kära.
Du är helt fantastisk person som står på trot allt.
Kramar i massor till dig du skriver så fin alltid.
Ta vara på dig och alla nära och kära som betydet allt för dig och DU för dem:-)

skriven
#10: Jessica

Njut av blixt och dunder, detta fantastiska naturfenomen! Bara är. //Jessica <3

skriven
#11: Anonym

Min antenner säger mig att du fixar det här och det är definitivt inget som skrivs i "uppmuntrande, klämkäckt" syfte. Men jag har en delvis kristen tro och det är inte många gånger den har svikit mig. (Nu behöver du givetvis inte alls hålla med om samma inriktning.)
Skriver detta bara för att det var en känsla jag har fått, när jag tänker på dig får jag positiva vibbar, en god känsla i maggropen. Take it or leave it. Ville bara säga detta.
//Jessica <3

skriven
#12: Nicka

Skön läsning - att du mår bättre och fixar lyrican.
Önskar Dig allt gott.. Kramar från Gävle

skriven
#13: Kerstin

Så fint det ser ut - underbar utsikt! Hoppas dagarna blir fyllda av njutning!

skriven
#14: Gun

Va gott att läsa att du mår bättre. Önskar dej och dina nära en skön sommar. Det ser jätte mysigt ut på eran altan. Gun

skriven
#15: Jessica

Bra att du sk*ter fullständigt i bloggen emellanåt! Visst, vi är många som vill veta hur du mår och hur du har det, men det viktigaste är att du tar hand om dig själv!!

Ta lite "semester" från bloggen också, skriv bara när du har lust och inte för att du tycker att du MÅSTE. Du behöver inga fina foton, det räcker så bra med att du bara hör av dig med några korta rader!

Jag kom på mig själv häromdagen med att tänka "skulle jag läsa Annes blogg, om det inte vore för hennes sjukdom"? Jag måste erkänna: Nej. Jag är raka motsatsen till dig med pyssel & knåp :) men tycker du alstrar fantastiska saker! Så varför läser jag det du skriver? För att du ändå är som jag skulle vilja vara, om jag drabbades av samma sak som du.

Bli nu kvitt den här skiten en gång för alla, så slipper jag ägna mig åt dig o kan läsa andras bloggar istället, haha :)

//Jessica <3

skriven

Kommentera inlägget här :