En glad nyhet

Fick reda på att det finns en tjänst i min hemstad som jag kan bli uthyrd till under en period.
Avdelningen behöver förstärkning pga hårt tryck på ordrar och andra eftersläpningar efter omorganisationen....

YES, äntligen...efter 5 års pendlande 3 timmar/dag så har jag nu 5 minuter till jobbet.
Skönt för både Madde och mig kan jag lugnt konstatera.

Hann inte mer än slänga in flyttlådorna då det blev dags för att åka till Knistad i Skövde på konferens igen 2dgr.
Denna gången på engelska då anställda från hela europa skulle delta. Vi var ca 70 pers.

Mycket givande konferens även den och nya kontakter ute i europa.
Kvällen blev uppsluppen med klackarna i taket och god mat med bra underhållning därtill.
På måndag börjar jag jobba igen PÅ RIKTIGT!!!
Nu är jag laddad och redo!
Restaurang

Mycket god mat!
Arrangemang
Mat, Mingel och god underhållning!

Kommentera inlägget här :