I am back at work!

Ja, det känns verkligen så och det är roligt igen.
Satt i utbildning hela dagen i Gbg med manglandet av nya system som
ska börja användas. Tro inte att man kan leva på gamla meriter!

Men erfarenheten kanske gör att man lär sig snabbt ändå.
Roligt att få lära sig nya infallsvinklar och gnugga de vilande grå igen...

På kvällen blev det avdelningsmöte med info och lite mingel.
Bara nya ansikten men roligt också att få lära känna nytt folk i sin egen hemstad.

Men ändå...när jag åker till huvudkontoret så känns det som hemma.
Idel kända ansikten som man morsar glatt åt och kramar om.
Visst är det ändå härligt att också ha den tryggheten.

Vidgade vyer är ALLTD av godo!
Jag kanske ska bli optimistkonsult.....ingen dum idé!

Känner att jobbhjärnan börjat snurra igen...sunt tycker jag, har en massa nya idéer
som jag vill förverkliga...Det trodde jag inte för en månad sedan!

Nattuggla som jag är måste jag tvinga mig i säng. Kretiviteten flödar bäst på kvällen!
Nattinatti!

Kommentarer :

#1: Carina

Hej vännen! Jag skulle oxå behöva en dataguru, men mina har inte tid när jag har det! Det är inte så att man kan få en länk om sajten man går in på för att fixa till sidan lite?? Den blev verkligen jättesnygg!! Du är så härligt positiv o skriver så bra! Må så gott o sköt om dig/er! Kramizar

skriven
#2: Anonym

Hej Carina,
Så klart du ska få länken.Den heter www.colourlovers.com
....du kanske har bättre tålamod än jag! Kram Anne

skriven

Kommentera inlägget här :