Måste börja jobba igen

Ja så kändes det verkligen!
MÅSTE, men jag kände ingen som helst glädje för det eftersom att jag dels måste
börja pendla till Göteborg igen och att det var ett helt nytt jobb att gå tillbaka till.
Företaget var uppköpt och nya människor, system och rutiner hade börjat sätta sig när jag 5 månader senare försöker landa på jobbet. ALLT var nytt tom cheferna!

Min vikarie jobbade på och avdelningen fungerade alldeles utmärkt utan mig.....
Lite identitetskris blev det ändå....
Var hör jag hemma?
Vad ska jag nu göra?

Alla tassade lite på tå och jag orkade väl bara VARA på jobbet ett tag.
Har nu gått lite utbildningar i nya system och lärt känna nya människor.

Vi var i Tylösand ett gäng för att "teambuilda" oss och vi hade verkligen så roligt tillsammans.
Vi körde lite roliga övningar utomhus som krävde samarbete och visst blev det många härliga skratt.
Ett träningspass hanns med men jag gick in och fick SPA-behandling istället.

På kvällen blev det återigen grupparbeten. Ett lag i köket och ett vid vinprovningen.
Vi fixade en fantastisk 3-rätters middag tillsammans och på nattkröken var det mingel och nyfunna vänner.
Morgonen därpå blev det hemgång för all utom tre av oss.....Vi stannade kvar på fm och simmade i
den härliga utomhuspoolen med utsikt rakt ut mot havet....och mådde bra i den lugna relaxavdelningen.
Spa & NöjeHänder vid havet
Spa-relax                                                   Längtan till sommaren                                      snygg konst

Sedan blev det raka vägen hem från Halmstad för att ....sova lite...

Kommentera inlägget här :