Tack för att ni finns!

Jag måste få tacka alla som finns för oss hela tiden.

Tack mormor&morfar för alla de gånger ni lagat mat, bakat bullar, fixat med bilen, hämtat och lämnat i tid & otid och allt annat ni gör hela tiden för oss!

Tack Christine, mina systrar  och bröder med respektive för att ni finns runt oss hela tiden och att ni kommer med jämna mellanrum från långväga håll och bara är tillsmmans med oss och har mysigt!

Tack för att jag har fått bli moster - äntligen kan jag få titulera mig det...jag är ju faster åxå, men moster är lite specieltt att få vara....jag längtar efter den lille prinsen hela tiden...ni bröder fattar nog.....

Tack min bästa väninna, Anita för att du aldrig sviker....vi kan verkligen koppla bort elände när det behövs!

Tack David för att du är en sån fin svärson som gör allt för Madde!

Tack alla Maddes vänner som gör henne glad och kommer och hälsar på och tar med henne på roligheter!

Tack alla mina underbara goa vänner som jag är så tacksam för att ni bryr er om och förstår när jag är "asocial" och inte orkar umgås.

Tack alla kollegor och kända och okända människor. Det finns så mycket kärlek därute så det är ofattbart.

Tack alla LC-väninnor som alltid finns där och har tålamod med att jag bara kommer ibland på mötena.

Tack till min nyfunna meditationsgrupp för att ni finns. Den oasen är mer än välkommen, för där får jag verkligen tanka energi!...ett extra tack till Magnus och Gösta!

Listan kan göras hur lång som helst för det finns människor runt om i hela världen som skickar goda tankar och energier till Madde!

Kommentera inlägget här :