Dagen efter...

Ja, då var bröllopet överståndet och det var mycket vackert.
Vi var med i kyrkan och Madde tyckte det var så roligt att få
träffa Davids släkt och det var många kära återseenden.

Jag försökte med allt jag har att inte börja gråta....
Vigslar är ju så vackra, men jäsbox...det kom lite tårar åxå....

Efter vigselakten åkte vi tillbaks till sjukhuset för det var
alldeles lagom med kyrkan...och gulliga som Davids föräldrar är
så skickade de med oss mat, förrätt, varmrätt, efterrätt
och en supergullig minitårta de gjort speciellt till Madde.

Väl på plats här så blev Madde dålig...kraftigt illamående...
som visade sig vara ett sockerfall så det var tur
att vi kom tillbaks.
Vi tryckte i henne socker, saft, dextrosol men till slut var hon för låg
ändå så det blev dropp och sova.
Vi har inte lärt oss hur hennes diabetes funkar än så det blir lite
upp och ner innan vi lärt oss reglera insulinet.
Försöker lära mig att ge insulin också...inte så farligt faktiskt.

Idag blev det vila i sängen och den goda maten och tårtan
och allt gott slank ner idag istället.
Morrmor och Tiina hälsade på och vi satt hela eftermiddagen på altanen.

Ni alla som följer Maddes blogg.....ni ska veta att hon kommer att bli
så varm i hjärtat av alla era kommentarer.
Hon har tagit en paus så jag skriver lite om vad som händer här.
Hon är inte den som ger upp så lätt..hon kommer tillbaks snart!
Ryggen hon har mest ont i nu ska få läka lite först....

Är hos Madde 2 dygn och sedan hem ett par dagar och ta ikapp vardagen.

Många många TACK också till alla er som läser och kommenterar min sida.
Toppen att bloggvärlden finns!





Kommentarer :

#1: Jen

Vännen!

Följer er varje dag. Mina tankar och mitt hjärta är med er hela tiden.

Sänder mängder med kraft, styrka och kärlek!!!

Kramisar till er

skriven
#2: Mia

En underbart fin och STARK dotter du har skapat.

Jag tror på henne, för att hon tror på sig själv.

Hennes utstrålning och hennes ord, hjälper många runt om i världen.

Hon är en otroligt unik människa, och bland de finaste gud skapat.



hoppas hon snart känner sig bättre!



skriven
#3: Caroline

Det var roligt att äntligen hitta till din blogg! Du får gärna be Madde att ringa så fort hon orkar, jag kommer på stört. Kram.

skriven
#4: Ellinor

Skönt att ni kunde åka till bröllopet. Tänker på er. Stor kram

skriven
#5: Aneth

Blir glad när jag läser att Madde kom med på bröllopet och att det blev lyckat och fint. Tänker på er! Ge aldrig upp... Kramar

skriven
#6: Carina

Älskade vännen, Är med er varenda vaken stund o nattetid har jag min underbara nalleängelkompis. Ni är fantastiska! Krama Madde hårt från mig o Tommy. Hon kommer att klara det här! Massor av kramar

skriven
#7: Boel

Hej Anne!

Hittade din blogg i går. Har varit inne på Maddes då och då för att titta till henne men blev orolig då hon inte skrivit på länge. Ni ska veta att jag tänker på er massor. Saknar er alla. Krama Madde från mig.

skriven
#8: Therése

Hej Anne!

Fick höra om din och Maddes blogg härom dagen. Jag har tänkt oerhört mycket på er sen jag slutade på Caran och jag tycker ni är fantastiska båda två som orkar stå ut med allt elände! Fortsätt kriga.... Massor med kramar till er båda!

skriven
#9: Lisa

Det var så roligt att se er på bröllopet!

Tänker på er!

Stor kram från Lisa, Davids kusin

skriven

Kommentera inlägget här :