Hemma igen en stund

Oj vad jag saknat att skriva den senaste veckan.
Madde ligger fortfarande på sjukhus  och vi pendlar till henne
varje dag, så jag orkar inte riktigt skriva så mycket just nu.

Läget är inte så mycket mer förbättrat i ryggen men vi ska
ha vårdplanering imorgon då det förhoppningsvis leder till
en kompetent vård och rehablitering så hon kommer på fötter igen.

Bli aldirg svårt sjuk på semestern för inget funkar som det ska då!

Målet är självklart att hon ska kunna vara hemma men det krävs en hel
del anpassningar i hemmiljön vilket kan ta lite extra tid.

För egen del försöker jag pausa varannan dag då Maddes pappa är hos henne.
Jag tankar energi på kusten hos syrran och med underbara vänner och
familj.
Stångehuvud naturreservat 
Gamla Fyren, Stångehuvud i Lysekil där jag syrran och svägerska Maria gick runt häromdagen
Tänk att få komma till denna miljö  och tanka energi ...Syrrans place är bättre än vilket SPA som helst!
Och det tar bara 40 minuter dit...

Kommentarer :

#1: Paulina

Hej Anne, skönt att ha dig tillbaka igen. Va fina bilder från kusten.

skriven
#2: Carina

Hej älskade vännen, Gott att höra från dig. Här går det sakteligen mot rätt håll och just nu mår jag bättre och bättre för varje dag, ont har jag men degt känns ändå bra om du förstår hur jag menar? Har precis fått min PC från jobbet och sitter nu premiäruppkopplad på balkongen med en fika och skriver till dig. Känns fantastiskt bra! Tråkigt att höra att det skall ta sån tid, det räcker med allt annat som är jobbigt ju! Krama om henne varmt från mig och stor myskram till dig!

skriven
#3: Anita o Uno

Ha en skön och avkopplande kväll. Och morgondag.

Kram

skriven
#4: Anonym

skriven
#5: Lena C

Hej vännen! Är tillbaka till verkligheten och jobb efter 5 veckor på båten... Tråkigt att höra om Madde och hennes rygg, måste vara oerhört frustrerande! Hoppas att du känner att jag tänker på er ofta och skickar positiv enerig!!

skriven
#6: Anne

Hej på er gullvänner!

Sitter på balkongen på sjukhuset och skriver.

Madde får taktil massage så hon har det gott just nu.

Snart åker jag hem för välbehövlig vila, sedan åker vi på ett bröllp imorgon eftermiddag.

Permis några timmar från sjukhuset, YES!!

skriven

Kommentera inlägget här :