Nu till något trevligare

Imorgon ska vi gå på BRÖLLOP!
Maddes älskade David har en syter som ska gifta sig 080808!

Vi har ordnat färdtjänst till Ås kyrka i Grästorp.
En liten mysig kyrka och ett mysigt bröllop!

Vi åker från Uddevalla sjukhus kl. 12,45 och är med
i kyrkan för själva  vigseln.

Festen hoppar vi över då Madde inte orkar vara med, men hon får med mat
för att ändå känna lite av menyn som alla äter.

Imorgon bitti blir det roligt pyssel med fina käder, målade naglar och
och en vacker prinsessa som är min underbara dotter!

Vi ska ha så kul och njuta av dagen!

Madde på studentbalen 2007
Klännigen är skräddarsydd på plats i Thailand nov. -06.

Kommentarer :

#1: Britt-Marie

Hej Anne!



Jag hoppas att ni får en härlig dag och för en stund kan släppa tankarna på alla tråkigheter.



Kram

Britt-Marie

skriven
#2: Aneth

Jag blir så ledsen och arg när jag läser hur ni kämpar. Det är illa nog att bli sjuk man ska inte behöva kämpa för saker som bara ska fungera. Som någon sagt man måste vara frisk för att orka vara sjuk och visst sjutton är det så. Hoppas nu att dagen blir bra för er allihop. Kramar till er!

skriven
#3: Ullis

Tänker på er!! Blir verkligen upprörd över resonemanget på sjukhuset mm. Skänker er styrka & värme! Hoppas ni får en underbar dag.



Kramar från mig!

skriven
#4: lena hulten

Hej.Jag heter Lena och bor i UK.Har läst din blogg och även din dotters. Det är så hemskt att läsa om din kamp för Madde.Man kan tycka att det är en rättighet att få den hjälp man behöver i sådana här lägen.Det är för jäkligt.Jag har inte ord nog för vad ni måste gå igenom.

Lider själv av cancer och går igenom min andra cellgiftbehandling på ett år.Har op.också.Jag är glad att jag är sjuk här och inte hemma när jag läser om er historia. Hoppas innerligt att ni får hjälp.Även om "glad" är ett malplacerat ord kanske. (Lever också efter The Secret som hjälper med den mentala biten)

Varma hälsningar från Lena i UK.

skriven
#5: Paulina

Hej, vi tänker på dig och dina barn. Kämpa på!

Hoppas ni fick en fin dag på bröllopet.

Kramar till er.

skriven
#6: Carina

Hej älskade vännen, blir så upprörd när jag läser om denna kamp som ni är tvungna att gå igenom. Det räcker att vara sjuk. Hur kan man bara??? Ni finns ständigt i mina tankar och skickar all värme, hopp o positivt jag kan, Må idioten fara så långt vägen räcker! Puss och kram till er alla

skriven
#7: Anita Larsson

Anne..

Jag blir så ledsen, upprörd, förbannad och förtvivlad över att ni ska behöva kämpa på detta vis! Räcker det inte med cancern och dess fysiska och pyskiska problem och trauman, ska ni dessutom behöva behöva strida för att Madde ska få MÄNSKLIG VÅRD!! Om du orkar så kontakta ansvarig politiker.

Ni finns i mitt hjärta, alltid!

Kramar från Anita!

skriven
#8: Anne

Lena H; Håller tummarna för att du blir frisk snart och att cancervården är bättre i UK. Bra att du läser the Secret,mental träning är bra för alla.



Carina A; min vän...Du kämpar precis lika mycket som Madde, det vet jag, våra tankar och "pepp" går även till dig.



Anita; Jag lovar, politikerna blir nästa anhalt!

Nobody puts my baby in a corner!



Paulina; ska försöka få tummen ur och komma ut till er snart!



Puss till er alla!

skriven

Kommentera inlägget här :