OncoNutrition.com

Tänk vad världen är full av omtänksamma människor!
Vi fick ett samtal från en lärare i Thn vars dotter kände till
Madeleines öde.
Läraren tipsade oss om ett företag i USA som gör ett preparat
som stärker immunförsvaret efter cellgiftbehandlingar bl a.

Praparatet heter AMINOACT och utvinns ur mjölk.
Den ger en hög koncentration av antioxidanter som
motverkar fria radikaler som förstör cellerna i kroppen.

Särskilt efter cellgiftsbehandlingar är kroppens immunförsvar
så försvagat att många kanske klarar själva cancern,
men går under av biverkningarna efter cellgifterna.

Olof Mollstedt som är Co-founder på företaget OncoNutrition
ringde mig häromdagen från USA för att erbjuda Madde
en testomgång på en 10-dagars kur.

Jag fick veta att väldigt många med sarkom och andra typer
av cancer har fått en nämnvärt bättre återhämtning.
Aminoact botar inte cancern, men bidrar till att kroppen
snabbare återhämtar sig.
Ett 40-tal personer har fått testa detta i Sverige och
många med gott resultat.

Lite amatörmässigt förklarat, men den som är intresserad
av detta får gärna gå in på www.onconutrition.com för att läsa mer.

Nu vill Madde testa detta och så ser vi inom 10 dagar om
det hjälpt på henne.
Det hjälper inte alla, men är självklart värt att testa!

Imorgon ska jag ringa en kille i Sverige som just nu testar detta.
Ska bli spännande att höra vad han tycker.

Fortsättning följer...

Kommentarer :

#1: vindensmelodi

Åh, vad spännande :-)

Det måste jag tipsa min vännina om också :-)



Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :