Planering för Maddes hemgång...

Planerar i full fart nu med alla instanser inkopplade
från palliativa, kommun, hemtjänst, specialsäng och andra
hjälpmedel som ska placeras hos mig först innan
Madde kommer hem.

Målet är att hon ska vara hemma till nästa fredag.
Hennes rygg är inte så bra än att hon kan gå men hon rör sig mycket mer
ledigt i sängen och kan styra sin kropp bättre.

Väl hemma får vi fortsätta rehabträningen.
Hemma är ändå bäst med hemlagad mat, egna rummet och alla
kompisar som är så välkomna när de vill och Madde orkar.
Maddes prins David är förståss som son i huset så han får bo här så mycket
han vill!

Maddes kompis Elin följde med oss till stan igår då plånboken
inte styrde utan vad Madde ville ha.
Hon hittade en hel del snygga höstkläder som passar redan nu.
Vill, ha, vill ha och så shoppade hon loss.
Vi hade riktigt roligt tillsammans och Elin är världens guligaste tjej!

Ett par ballerinaskor som är ursöta hittade jag häromdagen till mig själv,
men Madde tyckte så mycket om dom så hon fick adoptera dom.
Tur vi har samma storlek...kanske ska nämna att jag även lånar hennes
olika skor.....Bra va!

När vi kom tillbaks kom Magnus och Gösta förbi.
Vi fick healing båda två och humöret var på topp hos oss alla.

Kvällen var tom lite dramatisk ;
Åskblixtar, en vacker regnbåge, vackra moln och en magisk utsikt
på 14:e våningens terass.
Vi satt till 21,30 och mådde bra.





Kommentarer :

#1: vindensmelodi

Åh vad skönt!!!! Hemma igen! Så härligt att höra.



Kram

skriven
#2: Uno och Anita

Härligt!!! Kram till er.

Jag blev så nyfiken på Anita Ekbergs bok om healing att jag köpte den.Läste den i ett svep för den var SÅ bra.Men nu skall jag läsa om och läsa om.Vill åka till Brasilien!

skriven
#3: Paulina

Hej, va roligt att ni var ute och shoppade tillsammans. Kramar

skriven
#4: Peter PC Carlsson

Hej.



Jag bjuder in dig på en utmaning, en reflektion. Reflektion över några saker i livet. Hoppas att du antar utmaningen och för den vidare.



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :