God Jul o. Gott Nytt År



Vi kommer att sakna dig min prinsessa, julen blir aldrig mer densamma.
Har varit vid din grav och gjort fint idag med ny fin lykta och tulpaner.
Tände flera ljus i lyktorna så ljusen brinner för dig över hela julen.

Puss och stor Kram på dig mitt hjärta, älskar dig mest av allt i hela världen!


En vacker glasängel du fick förra julen av dina vänner, och prinsesslyktan
blir din julklapp från mig.

Nu tar jag bloggpaus över julen, som blir en lugn helg för vår del i år.
Vi ska tillbringa den tillsammans, jag och dotter med nära familj.


God Jul till allla mina vänner, all ni som läser min blogg och min underbara familj!

Kommentarer :

#1: Anna

Fin lyktan var! Madde kommer alltid finnas med er :) Jag får fira jul på distant med min älskade morfar detta år jag med.. (:



God jul o gott nytt år! Tusen kramar!

skriven
#2: Helen

GOD JUL säger jag till dig med tårar i ögonen, nej julen blir aldrig mer den samma mer det tror jag att jag kan förstå, eller nej det gör jag inte, det ändå jag kan göra för dig att skriva några rader och visa min medmänsklighet och visa att jag tänker på dig, du starka kvinna som man tvingas till när Madde inte längre är på jorden fysiskt, att hon finns någonstans runt dig det är jag övertygad om så är det bara.



Du har gjort det så fint på bordet med ängel och en underbart vacker ljuslykta...du är fin du Anne...

Ta hand om dig nu och de dina...



"vi ses" när du kommer tillbaka och ta den tid du behöver för vi finns alltid här ute för dig...



EN STOR VARM KRAM



från Helen i Skåne

skriven
#3: peter pc carlsson

Jag förstår att det kommer att vara en tung jul, en jul utan din dotter. Samtidigt så finns hon med er, hon finns alltid i era takar och minnen. Den tid hon levde kommer för alltid att finnas kvar hos er. Även om det inte är någon tröst, för någon sådan finns ej.



Jag vill önska er bägge en så bra jul och nyår som det går.



Kramar.



/PC

skriven
#4: Malin

Hoppas ni får en bra Jul trots allt som hänt. Ta hand om varandra och tänk på dom roliga minnena.



GodJul

skriven
#5: Gösta

God Jul och ett Gott Nytt År önskar vi i Uddevalla. Vi älskar dej. Julkramis.

skriven
#6: elin

jag tog en promenad till kyrkogården idag och såg hur vacker du gjort Maddes grav Anne! den var verkligen underbar!

tänker på dig!

God jul från Elin K =)

skriven
#7: Maria E

Önskar dig God Jul och ett Gott nytt år. Prinsesslycktan var den finaste lyckta jag sett.

kram på dig

skriven
#8: Amanda

Hoppas verkligen ifrån djupet av mitt hjärta att du/Ni får en underbar jul trots att madde inte längre finns med er. Hon firar nog jul där uppe tillsammans med änglarna och har det bra ändå. Många julkramar Amanda

skriven
#9: Anna

VACKERT är det enda jag kan säga om Maddes minneshörna! Det återspeglar verkligen det vackra i Madde!



Får man lov att fråga vart du köpt den fina lyktan?



GOD JUL kramar <3

skriven
#10: Vanadesse.

God Jul<3

skriven
#11: sara

god jul :)

skriven
#12: Nicka

Så fint Du gjort Anne, verkligen jätte-fint !

När Jag läser det Du skriver, brukar det alltid komma en tår ner-trillandes. Och nu kom de....

Du berör, så fint & djupt i Min själ, i Din skrift.



Önskar Er all Frid på denna jord och Hoppas Ni kan

samlas och ha en rofylld jul.

Pussar & Kramar från Mig. /Nicka

skriven
#13: andrea

riktigt fina bilder <3

skriven
#14: Malin

God Jul!

skriven
#15: Anne

Hej Anna,

Lyktan kommer från Coop.

skriven
#16: Anne

Hej Anna,

Lyktan kommer från Coop. :))

skriven
#17: Jen

Hejsan vännen!

Vad lika vi har hemma just nu...ängeln (tack!!) och den vita lyktan. Två människor en tanke? ;)

Varma och starka tankar till dig goa Anne!

Kram

skriven
#18: Emma

Jag beundrar dig! Verkligen...finner inga ord för hur mycket. Fler människor får inspiration av din styrka, det är jag övertygad om!

Hoppas ni får en bra jul nu! Fortsätt kämpa men glöm inte att det är okej att inte vara på topp jämt!

STOR kram, Emma 17 år

skriven
#19: viktor henriksson

God jul Anne! Va filmerna bra i lördags? det var roligt att se dig igen :)

skriven
#20: vindensmelodi

Åh vilka fina kort,,,,förstår att julen aldrig mer blir sig lik utan Madde,,,men hon finns ju hos er ändå, hon sitter nog på ett hörn på soffkanten och är med er alla :-)





Jag tänker också ta en bloggpaus och önskar er en

GOD-JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!

skriven
#21: Anki

God jul och gott nytt år!

skriven
#22: sandra

Hoppas ni får en god jul, skänker er varma tankar!

Får man fråga, hur upptäckte Madde den jävla idioten? Kram

skriven
#23: Angie

God jul & gott nytt år...Madde finns vid eran sida

skriven
#24: Aina

Ta hand om varandra,Madde finns alltid med er,,,,,,kram

skriven
#25: Elisabet Roslund

Vill av hela mitt hjärta önska dig Anne och hela din familj en God Jul och ett Gott Nytt År!

Kram/Elisabet

skriven
#26: Helen

Så fint du har gjort, Anne! Ha nu en så underbar jul ni kan ha, hela familjen, njut av alla fina minnen..kram till er alla från Helen i M

skriven
#27: dooter

Åh mamma, vad fint du har gjort!

Nu ska vi ha det mysigt, tänka på vår lilla ängel och bara vara.

Puss o kram dooter

skriven
#28: Mamma Melissa

God jul, Anne!



Vilken vacker prinsesslykta! Blev helt salig när jag såg den...



Och du har så rätt... visst sjunger de och busar i Himlen, nej, ingenting är ju omöjligt där! Jag försöker omge mig av varma, mysiga tankar nu inför (den jobbiga) julen... och det värmer... att tänka på alla barnen i Himlen... stora som små... för de är ju alla någons barn oavsett ålder...



Och visst har du rätt... julmaten behövs... får se hur mycket det blir av det bara... svårt att äta och gråta samtidigt... men jag hoppas att både du och jag slipper tunga gråtattacker och att vi faktiskt kan få njuta av lite mat...



Massa massa kramar till er!

skriven
#29: Carina

Älskade vännen, Tack för att du tog dig tid och kom hem i fredags. Det värmde så hjärtegott ända in i hjärtat och tack för änglagrodan. Det onda är bättre och jag är övertygad om att du hjälpte mig få bort det. Underbaraste vännen önskar dig och de dina en vacker och fridfull jul tillsammans och tänker så på er. Många många kramar och puss och Tommy hälsar oxå så jättegott. Vi hörs efter helgen

skriven
#30: Majvor F

Kära JUL-hälsningar och massor av KRAMAR!

från mej.

skriven
#31: viktor henriksson

haha ja du har rätt Anne. jag var sist in på plan :( och först därifrån :)! men det har inte med min erfarenhet att göra, nä, snarare den där miljöbilen som tar två och en halv minut på sig att nå hundra :)

Ha en riktigt god jul nu med din dotter o släkt uppe i huvudstaden :)

skriven
#32: Anonym

god jul o gott nytt år.brukar läsa din blogg, för jag tycker att du skriver så bra..kram Marika S

skriven
#33: Annika

Kikar in med massor av härliga Julkramar!!



skriven
#34: Mamma Melissa

Hej, Anne. Ville bara lämna ett litet tassavtryck... nu när det är jul och allt... tänker mycket på er och hoppas att Madde lär änglarna "Midnatt råder" i Himlen... med pekfingrar och allt... tippi tippi tipp tapp...



Att fira jul på distans med varandra, var för övrigt ett himla bra uttryck. Jag firar också jul på distans tillsammans med mina döttrar... om man bara visste vart den där distansen var någon stans... ;.)



Ta nu hand om dig och er och proppa dig full med julmat så skall du se att även en änglamamma kan somna... en stund i alla fall.



Kram Melissa

skriven
#35: Ingalill o Claes

God fortsättning, Anne och Kicki. Vi besökte graven och tände ljus på julafton, det så fint och stämningsfullt där.

Vi önskar Dig Anne och Dig Kicki ett riktigt Gott Nytt År, ni behöver det,

Många kramar från Lilli o Claes

skriven
#36: Frida:)

Med tårar i ögonen så skriver jag den här kommentaren. Orden i dina inlägg sätter sig verklige! Hoppas för allt i världen att ni fick en trevlig jul trots att din dotter inte längre finns med oss på jorden. Men jag tror att hon satt där och tittade ner på er när ni öppnade alla julklappar och hade det mysigt , hon är nog glad för eran skull!

skriven
#37: Alina

gud så vackert!!

skriven

Kommentera inlägget här :