Tack alla som engagerar sig!

Tack till alla er som skickar kommentarer...det kan verka så smått, men är så oerhört stort!
Vill att ni ska veta det..jag läser varenda inlägg även om jag inte orkar svara till alla.

Ikväll har vi haft fest!
Vi bjöd in Magnus, Gösta och hans underbara barn, Filippa och Oskar.
Maddes pojkvän David och storasyster Christine var med förståss.

Vi åt medelhavsbuffé bestående av kött, vårfräsch potatissallad med oljeinkokta paprikor,chili,vitlök, bladpersilja och rödlök. Rödvinssås och tsatsiki till samt tomater&mozzarella och basilika föståss.
Ett gott rött italenskt vin till...som slank ner som bomull i magen...
Vi startade med lite bubbel på balkongen och avslutade kvällen/natten med Christines hembakade
chokladkaka med vaniljglass och jordgubbar! Mumma!

Vi fick alla mycket energi av detta och många goda skratt i huset.
Tack för att ni finns mina härliga underbara goda vänner!!!!
Vi hade verkligen en underbar kväll!!

Foto: Fredrik Sandin Carlson

Kommentarer :

#1: Elisabet

Såå härligt det ser ut, så gott ni har haft det. Jag blir sååå glad över att ni gör så mycket festligt tillsammans. Vilken tur att Madde har er!
Kram/Elisabet

skriven
#2: Jen

Det låter verkligen som en helt underbar kväll!
Hoppas den blir lika go ikväll när ni tittar på Eurovisionschlagerfestivalen :o)
Sänder positiva tankar och energi er väg...
Kram på dig vännen!

skriven
#3: vindensmelodi

Åh så gott det lät,,,snålvattnet rann medan jag läste meny´n :-)) :-)) hahaaaa.
Mums, jag älskar god mat,,,kanske är därför jag måste prova Gi nu :-)) :-))

skriven

Kommentera inlägget här :