AminoAct kanske kan hjälpa någon med cancer?




Jag vill vidarebefordra och slå ett slag för en ny medicin AminoAct,
som testas med gott resultat på vissa cancerpatienter...
läs nedan....håller tummarna för att det kan funka på vissa.
Hör av dig till Olof Mollstedt nedan.
Lycka till!
/Anne

Vi är många som hoppas på att vetenskapen skall hitta
effektiva behandlingar mot fler typer av cancer 
Sanningen verkar vara att det inte finns någon
 "dunder medicin" som gömmer sig därute.
Kanske små pusselbitar tillsammans kan öka chanserna att överleva .

För en del patienter, som har blivet försvagade av cellgiftsbehandling,
kan kanske en produkt som heter AminoAct vara en sådan pusselbit.

Via en vän kom jag i kontakt med Olof som varit med och utvecklat denna produkt.
Min Madeleine fick prova medicinen och hon trodde benhårt på den.
För hennes del upptäckte vi medicinen lite för sent, men jag har pratat med
några som blivit betydigt bättre med hjälp av AminoAct.
Företaget finns idag i USA men har börjat marknadsföra produkten i Sverige.


Så här skriver Olof till mig:

AminoAct är ett kliniskt kosttillskott som hjälper patienter att
återhämta sig efter cellgiftsbehandling.
Klicka här för en beskrivning av hur denna produkt verkar.
Mer info finns även på http://www.onconutrition.com/.


Om du känner någon som kan ha nytta av detta,
(antingen som genomgår eller har genomgått cellgiftsbehandling),
vore det fint om du kunde ge denna info vidare. 
Vi låter nämligen patienter, som vi tror det här passar för,
prova produkten utan kostnad under en tid. 
Personer som är i behov av AminoAct märker känner en tydlig skillnad inom en vecka.


Vänligen,

Olof Mollstedt

Grundare, OncoNutrition


Olof Mollstedt som har sin bas i USA tar emot förfrågningar på;

Kontaktinfo: [email protected], +1 951 231 2388

Kommentarer :

#1: Mimmi

Jag har läst din, Maddes och Davids blogg ett tag nu och jag tycker om att ni skriver. Jag har själv haft min farbrors fru och min ''storebror'' som gick bort i canser. Han var 11 år och då träffade jag han varje dag. När jag läser din blogg känner jag igen dina tankar så mycket. Nu är det 4 år sedan min ''bror'' gick bort och jag saknar han inte mindre, men jag har lärt mig att gå igenom dag för dag. Och det tar sin tid att kunna gå vidare. Jag ville egentligen bara tacka för en sån fick blogg. och det berör verkligen mig när jag läser den här bloggen. Jag tänker på er, familj och vänner. Hälsningar Mimmi 13 år.

skriven
#2: Mimmi

Jag har läst din, Maddes och Davids blogg ett tag nu och jag tycker om att ni skriver. Jag har själv haft min farbrors fru och min ''storebror'' som gick bort i canser. Han var 11 år och då träffade jag han varje dag. När jag läser din blogg känner jag igen dina tankar så mycket. Nu är det 4 år sedan min ''bror'' gick bort och jag saknar han inte mindre, men jag har lärt mig att gå igenom dag för dag. Och det tar sin tid att kunna gå vidare. Jag ville egentligen bara tacka för en sån fick blogg. och det berör verkligen mig när jag läser den här bloggen. Jag tänker på er, familj och vänner. Hälsningar Mimmi 13 år.

skriven
#3: vindensmelodi

Jag har berättat för de jag känner med cancer om AminoAct.



Tänker på dig,,,,,varje dag.



Miljoner kramar

skriven
#4: Johanna

Vad fint av dig att dela med dig av en sådan bra information. Det här kan säkert rädda flera liv, flera barn, ungdomar och vuxna!

Din Madeleine är med dig varje dag, ni är och varit så starka och tagit er igenom det här,

det är beundransvärt.



Efter regn kommer solsken,

och det är säkerligen din Madeleine som är solen i allas våra liv.



kram Johanna

skriven
#5: Camilla Nilsson

Hej Anne! Har lämnat en del kommentarer till dig tidigare. Tänker mycket på dig och din familj, och Madde. Vackra underbara Madde! Livet är inte alltid rättvist. Jag hatar den där jävla idioten! :(



Min svärmor genomgår just nu en cellgiftsbehandling mot magcancer. Hennes svåra kamp mot cancern kan jag skriva flera A4 om.. det är så hemskt och vi har haft det så jobbigt. Men hur kan jag komma i kontakt med Olof Mollstedt? Det står att man kan få prova medicinen.



Ta hand om dig Adde! Miljoner kramar.

skriven
#6: Camilla Nilsson

Nu blev det knasigt, Anne ska det ju stå =) Kram kram.

skriven
#7: Helen

kram till dig



// Helen

skriven
#8: Caroline Johansson

Önskar att min Mormor bara talade om i tid att hon var sjuk... då hade vi kanske kunnat testa den medicinen... och då kanske dte hade gått o gjort nåt åt cancern. Hon somnade inte natten till fredag. Älskade mormor..saknar dig så..



Tänker på dig, och alla andra som blivit av med någon pågrund av den grymma sjukdomen cancer... Det är så ofattbart, så hemskt, och alla dör alldeles för tidigt med livet framför sig (el bakom sig)





Vi måste kämpa!!! För det är jag övertygad om att både min mormor o din dotter hade velat...



Kram caroline

skriven
#9: Mia

Hej! Har läst om Aminoact och är tveksam till något som säljs på internet sådär..inget jag hade vågat testa..men hjälper det någon är det förstås bra. Du skriver väldigt fint i övrigt!! Mvh läkarstudenten Mia

skriven

Kommentera inlägget här :