Cocillana och Thaimat

Ja, då var jag här igen...kan inte låta bli,
hur trött jag än är....lite som att läsa en stund
innan läggdax...eller att glo på TV.
Har inte sett på TV på jag vet inte hur länge!
Behöver ingen TV! Överskattat tidsfördriv.

Igår kväll var jag hos Anita&Robert fick god mat
och mysig kväll...orkade dock inte så länge så jag
 pep hem vid 23...helt utslagen..orkade inte ens dricka
ur mitt vin...fick dock se deras romantiska resa till
Florens på bild....ja, jag é avundsjuk!

Kära underbara Anielle var här ikväll!
En ny väninna som jag lärt känna via
en meditationsgrupp i Göteborg.

Hon var på hälsomässan i Uddevalla
och sålde sina Foreverprodukter som
även jag ska börja sälja.
Hon ska dit även imorgon, till Carlia om
du vill se vad det är för produkter.

Aloe Vera är det bästa du kan dricka,
för att hålla insidan frisk!
Jag dricker den varje dag och har
ingen magkatarr längre...mår prima!
No more Losec in my house!
Men seretoninhöjande får jag nog knapra på
för att resten av Anne ska må prima åxå....


Våra bästsäljare

Vi hade i alla fall en underbar tjejkväll med Thaimat,
prat, vin, skratt och gråt och allt som bara tjejer
kan prata om hur mycket som helst!

Tack Anielle för att jag fått förmånen att lära känna dig!
Du är så rolig, härlig, karismatisk, och hur underbar som helst!
Bara så du vet det!

Du och kära mor var mina räddande änglar idag, för OJ vad jag fick ändan ur!
Ringde mamma....hjälp mig...Anielle kommer och hon har aldrig
varit hos mig och det ser ut som i ett tonåsrum fast i hela lägenheten!

Supersöta änglagummor som jag hittade på Lenas sida.
http://turnip-fossilla.blogspot.com/2008/11/tisdag-i-s.html  jag älskar änglar!

Kläder högt och lågt och köksbordet belamrat med post, tidningar,
bärbar dator, prylar som bara droppas där när man kommer hem.
Har ett stoooort köksbord med 8 stolar så jag ryms ju....

Åkte till Åhlens på dagen bara för att "designa ett nytt kök".
Roligare då att städa sen...
Kom hem , for som en iller och sorterade bort  ALLT, moren
hon skurade och fejade och städade badrum och hejomfejom.

2 timmar senare var det perfekt!
Ny underbar jullöpare i röd filt...ja det låter konstigt men skitsnyggt.
2 avlånga fat med dekorationer blommr och ljus och hela lägenheten
badade i 118 ljus....nästan.

Var såååååå nöjd att jag klarade av att städa och tom vara lite kreativ.
Mysigt blev det...får väl ta lite bilder när jag hittat USB-kabeln..var är DU?

Är så nöjd med ett mysigt hem...mår mycket bättre av det,
men i mitt läge är jag så oerhört tacksam för alla dom som
räddar mig från mitt lobotoberade tillstånd varje dag på olika sätt.

Tack och heder till ert tålamod måste jag säga!

Nu ska jag ta mig en hutt av Cocillana...världens bästa hostmedicin!
där kan ingen Aloe i hela världen hjälpa min hosta!

Hoppas du kan sova Anielle....host, host...

Kommentarer :

#1: Melissa

Åh, vilken underbar mamma! Ja, lobotomerat tillstånd... kan man verkligen säga, känner så väl igen... och måste bara fråga -vart vilar Madde nu?

skriven
#2: Jilina

Vill du ha chansen att bli utnämnd till Veckans bloggare ? Kika gärna in på denna länk då http://isaba.blogg.se/2008/november/vill-du-bli-veckans-bloggare-1.html

skriven
#3: Niklas Ängelid

Tack så mycket för att du besökte min blogg och att du skrev en så fin kommentar som gjorde mig glad!

skriven
#4: viktor henriksson

Tänk att nu för tiden har din lycka blivit min lycka. Inte så att jag går ner mig och gråter två dagar i sträck om nu du skulle göra de. men visst skulle de kännas inom mig. Däremot märker jag hur glad ja blir av dina framgångar och dina lyckostunder.

Fortsätt hitta bra stunder i livet Anne så kommer oxå livet att vara bra!

Kram

skriven
#5: Martina

Drick inte för mycket Cocilliana bara :P

Men visst är den bra. Superhostmedicin!

skriven
#6: Paulina

Ska bli så roligt med en lill Kusin till :D !

Kan rekomendera aloevera salvan för fötterna, den är underbar om man är öm i fötterna! Jag vill jätte gärna köpa aloevera koncentrat, nu när hagarna är leriga så är det super bra att smörja hästarnas ben med den :)

skriven
#7: tess

Borde oxå börja med aloe vera joicen igen... å som du säger lyckopiller får nog ja oxå äta livet ut samt för ångest.. men ja borde börja... SKA ta tag i de... //Tess

skriven
#8: Toffs

Ja, och du har helt klart hittat rätt aloe vera, forever har ju bäst kvalitetsstämpel på grejerna...:-) jag jobbar med forever och vet att det är jättebra, kan rekommendera heat lotion till alla ömma muskler och senor, värmer gott!

skriven

Kommentera inlägget här :