Snart moster!

Ja, dåv ar det dags....
Klockan ringer 07,45 och jag tänker...
har det hänt nå´t med Christine, ingen ringer så tidigt.

Rusar upp....skulle iofs ändå upp nu efter som
Anielle o. jag skulle äta frukost innan hon åkte till mässan igen.
Men hör och häpna....syster Tiina ringer...

- Anne, f´låt att jag ringer så tidigt men vi bor ju i Lysekil,
och det gör så jävla ont,  det är 5 minuter mellan värkarna,
och det kan ju ta hur många timmar som helst, så
kan vi får komma till dig så är det nära till NÄL ...
ifall det händer grejer fort.

-Yesbox, vad roligt....kom ni , ska bli kul att hjälpa dig
med pust och frust....

-Anne, det gör så oooont!

-Jag vet men har förträngt, ta det lungt och andas,
gå in i dig själv och meditera så blir det bra.

-Syns om en timma, vi tar 9 färjan så du vet.

Så nu kommer de närsomhelst!
Så kanske idag blir det en ny bebis hos oss,
Jag gråter nästan redan av lycka!

Jag har ju prompt sagt att det blir en liten prins,
fast det var ett tag sedan det föddes en flicka
i familjen så det borde kanske rent statistiskt
bli en liten prinsessa igen..

Snart vet vi.

Jag ska bli moster :))

Kommentarer :

#1: christine

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ



Jag sitter hos kristina och raed och vi skriker och hoppar!!

Snart bebis! (ps. jag hade rätt denna helgen blev det bebis 20 spänn till miiiiiig)!!!

skriven
#2: Martina

Va mysigt!:)

skriven
#3: Vida

Åh, vad fantastiskt. Livets mirakel :)

skriven
#4: Jen

Åh vännen va roligt!

Är så nyfiken på om det blir en liten prins eller prinsessa...

Kram

skriven
#5: dave

GRYMT ROLIGT!



Håller alla tummar som finns för Tina och ja. Shit, det här är stort! Har inte hunnit ringa idag, jag vet att det brukar vara ett svepsskäll men denna gången har jag inte hunnit, pluggat HELA DAGEN! Första pausen nu, så ja huvudet är tomt.. :) Lycka till i morgon med allt. Så får vi höras i vecka om hur det var, och ja allt!!



tusen kramar

David

skriven

Kommentera inlägget här :