Sommarminnen

Utanför sjukhuset  i Uddevalla finns en väldigt vacker park.
Under ekarna satt vi i svalkan.
Det var när vi hade 34 grader och ingen kunde
vara annat än vid stranden.
Detta var någon gång i slutet av juli.
Madde hade ont i ryggen och kunde inte längre
röra sig på egen hand utan fick lyftas med lift till rullstolen.
Vi kom  i alla fall ut nästan varje dag!
Tack och lov för det!

Under eken....


...sitter jag och softar....




....David och Madde bloggar som vanligt :)) datorn med överallt.
Gösta myser.....

......Syrran Tiina är bara lite gravid än så länge, go och glad som alltid!

En bild från Gardessanna dit Madde &David åkte  på kvällstur när det
var lite svalare. Detta är taget innan Madde blev sämre, då hon ännu kunde
gå  med stöd av David och bodde hemma.

Naiad var förståss med överallt, saknar den lilla goingen.
men hon hör liksom till Madde.
Skulle nog bara börja gråta om jag träffar Naiad igen, men måste nog
snart eftersom hon är så himla go och har gjort så mycket för Madde.

Nu ska jag laga den sena middagen...Christine kommer om en timma!

Kommentarer :

#1: Paulina

Åhh va fina bilder på ER. Va gott det låter med sen middag ihop med Kristine. Vi var lite lata ikväll så det blev kinamat och sushi med gott vin.

Många kramar Paulina

skriven
#2: Helen

Ha en underbar helg med dottern din! Vackra bilder...tänk vilken kämpe Madde var...kram från Helen

skriven
#3: Vida

Vilka vackra bilder på er.



/Liv

skriven
#4: Niklas Ängelid

Vilka otroligt vackra och fina bilder, helt otroligt att du orkar visa bilder från Maddes sista tid

skriven
#5: Cathrin

Din blogg är så fin Anne. Jag känner varken dig, David eller Madde men jag följer era bloggar varje dag. Madde är en stark tjej som har påverkat mig så mkt med sin enorma vilja. Jag tänker ofta på er! Stor kram

skriven
#6: Siw

Åh vad det ser härligt ut, längtar till sommaren.

skriven
#7: vindensmelodi

Så fina bilder, och så härligt att se hur fint ni hade det, och gjorde det för Madde sista tiden,,, att ta tillvara på stunden här och nu. Hon hade mycket kvaliteé i sitt liv,,,, att få vara med er, och känna sig helt omsluten av eran kärlek.

Det var väldigt kul att få se dessa härliga bilder, och du är så stark som delart med dig av dessa :-)



Känner igen badlakanet ;-) Visst är det från Ikea :-)) jag har också sådana,,, mina är från Ikea. Åh lilla Naiad! Så söt,,,och till sååå mycket glädje och tröst,,, förstår att det kommer att vara känslosamt att träffa henne igen,,, så mycket Madde i den lilla skrutten,,,



Ha en skön dag,,,, tänker på er always.

Kramar i miljoner.

skriven
#8: Helen

fina du...tack för att du delar med dig av ditt liv, madde är med dig alltid...fina fina madde

kram Helen i Skåne

skriven
#9: sara

Hej Anne!!Det var verkligen det minsta jag kunde göra, är jätte glad att ni tyckte om dikten!den ger mig styrka när jag är ledsen och jag hoppades den kunde göra desamma för er!Dikten ger både hopp och tro om att våra änglar finns där ute och vakar över oss :) För de finns där :) För alltid!

tack så jätte mycket för dina fina kommentarer!

Jag tycker Maddes budskap "If you can dream it, you can do ut" är så vackert, så genuin!Hon berörde mig och jag är säker på att hon har berört och kommer beröra så många andra med sin positiva anda!Och ni hjälper henne-det är vackrast av allt!Stora kramar Sara!

skriven
#10: Mamma Melissa

Verkligen vackra bilder! Kan vara bra att ha sådana... så man lättare minns det ljusa och vackra -mitt i allt det svarta. Blir så glad när man ser att ni inte övergav Madde. Ni fanns med hela tiden och hon visste det. Hon vet det, fortfarande! Ta hand om varandra! Och lite hundmys brukar oftast bara göra gott... även om känslorna kommer i tårar.

skriven

Kommentera inlägget här :