Efter regn kommer solsken

....och efter svarta sorgestunder kommer alltid ljusa glädjestunder!
Tack alla goa människor som kommeterat och skickat mig kärlek och stöd!
Det värmer ända in i hjärteroten ska ni veta, och varma fina ord gör att man
orkar trampa vidare...att man får vara liten en stund som gör  att man blir starkare.
Ensam är ingen stark, just därför har vi människor  fått förmågan att känna
empati...tack och heder till er alla!

Åkte till Stockholm över påsken för att fira med dotter och syster med familj.
Förkylningar gjorde att det blev lättare för mig att åka upp och det ångrar jag inte en sekund!
Vilken underbar helg! Flyget är en väldigt bra uppfinning! 1 timma och man är framme...
...varför gör man det inte oftare????

Vi njöt av solen, värmen och den underbara huvudstaden!

Älskade dotter fick jag umgås med en helg långhelg och systeryster med familj förståss.


Utflykt med supercharmiga 2CV...4 pers + en liten prins i barnstol...det ni!


Systeryster, Christine och jag  sitter bak på en CV2...YES...vi fick plats!



Grodvarning på Ulriksdals slott...och vi ramlade ut ur bilen alla 5!


Dotter och en "flirt" på slottet....


Kicki funderar...var är den riktiga prinsen???


Jag och Kicki vid fikastunden på Ulriksdals slott.

Älskade älskade underbra dotter! Du är min glädje i livet!



Jag och syster tar en ölpaus medans svåger gungar lilla prinsen...


Samma ölpaus dag 2 vid Humlegården med dotter när livet bara ÄR!!!

Dag 3


Fika på Rosendals trädgård...myyyysigt!!! Massor med plantor som gror och människor som myser i vårvärmen!


Långpromenad hem från Rosendals trädgårdar efter fikat ....
Leo skulle bara fiska lite först....

...och några timmar senare sitter jag på flyget hem efter en underbar helg tillsammans
med min dotter, syster, svåger och lille prinsen Leo!

Längtar redan till nästa gång!






Kommentarer :

#1: Therésa

Vilka fantastiska bilder! Så ärliga, och så fulla av kärlek :) Wonderful.

skriven
#2: Alpo Murberger

Så roligt att Du,vår älskade dotter, har fått uppleva en skön avkoppling, fjärran från alla vardagsbekymmer.



Kram på Dig - kära Anne.



Önskar mor och far.

skriven
#3: Helen

Underbara ni...



Namaste Helen i Skåne

skriven
#4: Daniel

I samråd med David fick jag tillåtelse att nämna Madde och hennes bortgång.. och relatera till Min vän Elin som gick bort.



Om du tycker att jag skrivit något anskrämligt eller något som du störs av, så säg till så ändrar jag inlägget snarast.



Ni ser ut att ha det så mysigt i vårsolen.

Fortsatt fin och solig vår.

skriven
#5: Martina

Åh va fina bilder. Christine är så lik Madde på vissa bilder att man hade kunnat tro att det var hon. Som den när hon sitter ner och funderar.



Och du och din syster är jättelika med.



Härligt du haft det. Du kanske ska flytta upp ? :)



Kram på dig!

skriven
#6: Siw

Härliga gemenskaps bilder, blir glad av dom. :-) Vi har också haft lite vår i helgen.

Kram

skriven
#7: Härligt!!!!

Underbart se glädjen ni upplevt tillsammans och delar med er till oss, vi som läser denna kärleksfulla blogg. Vädret är strålande i Luleå!!!

Följer din och David´s blogg då och då....NI är helt underbara och skänker oss insikt om att vi ska värdera livet, se till de fina stunder man delar oavsett hur lång tid vi vandrar på jorden. Er Madde har på sin alltför korta vandring spridit sådan livsglädje och styrka som få människor kan som lever ett långt liv. Varma tankar och kärlek till er tjejer!!!!!!!

skriven
#8: Blondinbodahl

Kom av en ren slump in på din blogg å på din dotters killes blogg... tårarna bara strömmar ner för kinderna nu... livet e alldeles för orättvist! beundrar er styrka något oerhört... att ni mitt i all sorg orkar vända på det - se på allt fint och ljust är beundransvärt!

ta vara på er !

skriven
#9: Amanda

vilka fantastiskt fina bilder Anne. Ser ut som om du haft en underbar helg, för det är du verkligen värd. Hoppas du får flera fina helger tillsammans med nära o kära framöver senare i vår. Kram Amanda

skriven
#10: Vida

Vilka härliga bilder och vilken skön helg ni verkar ha haft! Stockholm visade verkligen upp sig från sin bästa sida den här helgen.



Varm kram från Liv

skriven
#11: Johanna ♥

Anne,

jag har tillverkat ett smycke till dig som jag gärna vill skicka till dig. Maila gärna din adress (eller till någon anhörig om du ej vill lämna ut din privata adress) till:

[email protected]



Kram Johanna

skriven
#12: Anonym

Lyssna på:



Jag fick låna en ängel

av Shirley Clamp



Länk: VPXXcrkWCo" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=VPXXcrkWCo



Den vackraste låten någonsin.

skriven

Kommentera inlägget här :