Energin är tillbaka!

Tjohoooo!!

Igår blev en underbar dag!
Jag cyklade 3,6 mil med grannen.
På med cykelbyxorna och iväg, solen strålade och vi hade de bästa förutsättningarna.
Vattenflaskan och lite frukt som påfyllning längs vägen.

Vackra vyer och 3 timmar senare var jag sååå nöjd med min insats, och det var inte ens
särskilt jobbigt...bara kul! Tack Johan för en rolig tur!


Var t om pigg på kvällen...

Tänkte att...idag kommer smällen, men icke...har haft massor med energi.
För första gången på väldigt länge kände jag att nu ska vinterdammet ut så det blev
storstädning och ut med allt för vädring...skönt att få in nya fräscha energier i mitt hem.
det doftar såpa...hmmmm...

Påsken är i analkande så det ska ju vara fint då så man trivs då huset fylls av familjen igen.
Längtar till påsk, till underbart umgänge med familj och framförallt dotter!


"Jag blir piggare och piggare för var dag som går och livet ger mig stora möjligheter"

Nu är målet Toscana...cykling och livsnjutning i 8 dagar!

Hummingbird Lifestyle Travel 


Kommentarer :

#1: Amanda

önskar dig en glad påsk anne. det är du värd. kram Amanda

skriven
#2: Marika

Låter härligt med en lång cykeltur i vårvädret!

Vill önska en Glad Påsk! Och bilden ser ju helt underbar ut, för det är väl dit du ska..

Själv drar vi till skåne där syrran numera bor (Susanne om du minns henne). Ska bli skönt med lite omväxling!

Hoppas du får en skön påsk med dina närmaste!

Kram Marika

skriven
#3: Kristina

Vilken underbart vacker Toscana bild. Trampa på för snart är du där på starka ben. Två syskon på cykel, en i Frankrike och en i Italien på samma gång. Det blir spännande att följa er båda. Många kramar kära syster! Vi ses snart, ska bli så gott att ses igen.

skriven
#4: Johan M

Det var bara trevligt med en cykeltur....nästa gång blir det 55k eller ?? jag kollar lämplig runda, så hojtar du när du vill !! kör kortare rundor frekvent på veckan ca 10-20k Kram på dig så länge

skriven
#5: Anita

Well done, Anne!!!!

Du låter pigg som en pelikan, roligt att höra!

Nu ska jag plantera en massa blomfröer som jag köpt men jag fattar inte... Jag har köpt 4 sorter i sådan där små papperspåsar och det ska bara vara ett frö i varje kruka, det innebär nog en 1544 krukor skulle jag tro... nä, det här var inge kul..

Kram från Ler

skriven
#6: Anita Larsson

Well done, Anne! Du låter pigg som en pelikan och det är häääärligt!

Själv behöver jag snart din hjälp! Jag köpte 4 små ynka blomfröpåsar idag. Varje frö skulle försås och planteras i varsin kruka. Hm, vad mysigt att påta, tänkte jag. Men efter 444 krukor är det inte ett dugg mysigt! Jag behöver ditt blomtåladmod Anne!

Kram från Ler

skriven
#7: maria hjoberg

Jag blir så glad!!

Man kan känna all din positiva energi ända hit.

Kämpa på!

Kram

skriven
#8: julia

Måste tacka dig för det du skrev och att du tog dig tid att göra det. Jag har så svårt vissa gånger att förstå att min kropp är annorlunda och att jag är tröttare än vad jag var innan, att jag fktiskt måste få sörja även att jag vill leva livet fullt ut. Och egentligen gör jag det nog mer än många andra men så fort jag är lessen känner jag mig lite skamsen över att jag inte tar vara på just dom sekunderna. Och jag vet att de e fel, men de e ju nåt man får jobba med hela tiden.

Måste tacka dig återigen för en underbar blogg, jag njuter av att läsa om allt som händer. Era cykelturer, sorgen, men du skriver allt så fint, så hjärtligt. Du berör.

Kramar

skriven
#9: vindensmelodi

Åh Tack söta du Anne :)

Och vilken uuunderbar bild av Toscana!!! Oj,,så vackert :)

Ja, här är det ingen cykeltur på länge ännu,,,det snöar och snöar,,,men skoter går det ju att åka ;)



Kramar i miljoner :)

skriven
#10: Hazel

Tænkte, at denne side måske kunne være interessant for dig: http://www.care2.com/

skriven

Kommentera inlägget här :