Hallelujamoments...

I söndags hade jag två  "Hallelujamoments"...ett hos Madde när nötväckan hälsade på.
...och ett till när jag sjöng i kyrkan.
Jag sjöng med 200 andra i min kör i kyrkan och jag kände ren glädje och lycka!

Försöker hitta mina moments på olika sätt, men de börjar nu komma till mig på
ett sätt som jag inte trodde var möjligt.

Om jag har tillit till livet så kommer livet till mig med full kraft!

Vi sjöng  bl a Halleluja som alla känner till och  Oh Happy day...
eftersom vi har gospeltema denna vår.
Ja, man önskar ju att det vore så här häftigt...men det kan ingen som inte
har gospel i ådrorna åstadkomma...I wish I could!!

Ren sann glädje säger jag bara!....det lät ju inte riktigt så här...men ändå...

Kommentarer :

#1: Amanda

att sjunga i kör är underbart, har provat på det jag med men tyvärr var det inget för mig. men sjung sjung för glada livet Anne...Stor kram till dig ^^

skriven
#2: Gunilla

Låter härligt!



Kram Gunilla

skriven

Kommentera inlägget här :