julkortstillverkning...

Ja, det är inte det lättaste...
Brukar ha inspiration men nu är det tomt....får pausa lite...

Man kan ju köpa ett gäng och skicka men det är inte lika kul.
Pyssel o knåp är roligare...när väl fantasin kommer....

Får väl göra några fula först innan idéerna kommer...
Och jag är ingen scrapbookguru...
Jag klipper o klistrar o skriver...precis som vilken dagisunge som helst.

Man måste ju ha miljoner attiraljer för att få till det som dom som
gör kort "på riktigt"...ja bara fuskar lite...

Huvudsaken är att jag får iväg julkort...må så vara att det ser ut som
5-åringarnas på dagis... :))...och de är ju charmiga!

Ha en skön kväll!








Ja vi får se vad som kan komma ut av det här....





Kommentarer :

#1: Kia Hulin

Hej Anne Tycker det är starkt av dej att ordna med julkort överhuvudtaget.För ca 3 år sedan skickade jag omkring 60 st !!! Sedan Simon gick bort har jag inte skickat några.Har alltid gjort egna som du men har inte orkat nu.Denna jul ska vi åka bort ngt som familjen planerat ett tag.Vi är väl starka på olika sätt,men julen har i vår familj minskat i betydelse sen Simon gick bort.Han var yngst och en riktig liten julpysslare med slingor ,ljusstakar ,tomtar mm.Vi hoppas det ändras med tiden.Kanske kommer det barnbarn.....Kram

skriven
#2: Anne

Tack Kia!

Hoppas ni får en underbar resa! Jag gör nog mest julkort just nu bara för att inte bli galen.

Vill fly julen, men jag måste ju lära mig att leva med den...så jag bestämde mig för att försöka i år.Så julkort blev en lagom terapi...3 st har jag gjort ikväll. Så nu blir det sängen.

Kram på dig!

skriven
#3: Amanda

så härligt :) att pyssla är jätte roligt...ha en fin kväll o vecka. Kramar

skriven
#4: Elisabet Roslund

Ha det riktigt riktigt bra Anne!

Stor Kram från mig/Elisabet



Jag ska på Sissels julkonsert på Malmö Arena nu på fredag. Jag tycker att hon sjunger såå fint.

skriven
#5: Dotter

Dom blir säkert jättefina mamma! Vi ska sätta igång med våra imorgon, fast dom kanske inte blir så traditionella, hehee puss!!

skriven
#6: Anielle

Det var länge sedan! Hur har du det? Saknar dig och undrar när vi kan börja jobba tillsammans igen eller på nytt kanske jag ska skriva.... tänkte jobba fokuserat med några som verkligen vill under nästa år. Är du bland dem? Eller lockar min energicentermeditation mer? Startar en liten grupp i februari. Vill du vara med? Här hemma i Larv.

Hoppas vi hörs och syns. Har börjat att jobba med min extradotter, Anna, från Trollhättan så jag är där lite mer nu.... Och i Lilla Edet. Så vi kan ses där eller i Göteborg. Hör av dig!

Kram Anielle

skriven
#7: Storebror T

Kram från storebror-T & co!! Väldigt fina och omtänksamma Jul-alster. Som alltid från dina händer. Fast se till att hinna med att få litet Jul-lugn-och-frid också ;) Vi hörs!

skriven
#8: vindensmelodi

,,,skickar en Julkram,,,och önskar er en fin jul,,,love,,,



Vinden,,,

skriven
#9: Britt-Marie Margborn

Hej Anne

Har nu följt din blogg jättelänge och beundrar dig sååå mycket för ditt avklädda sätt att berätta för oss hur du känner dig.Jag klagar ofta över att allt är så tråkigt och trist och att det ingenting händer i mitt liv...kan det vara mig det beror på kanske?? Självklart är det det!!! Jag borde skämmas över att jag klagar, jag som egentligen har det väldigt bra.Är man sig själv närmast i dom stunder det känns tungt? Ja så egoistisk är man nog tyvärr!

Från det ena till det anda så har jag förstått att du tycker att det är givande och roligt att vara med hos Tjolle och sjunga..en tanke hos mig är då att du kanske skulle vilja vara med i vår gospelkör?

Ledare är Henrik Mossberg som du vet vem det är från Åhdal konserten...vi har hållt på i 11,5 år nu och vi tycker fortfarande att det är lika kul. Är man lite down när man går på övningen på Torsdagar så är man full av adrenalin när man går därifrån och mår toppenbra..

har du lust så kan du väl ringa Henrik på 0705-560160

Ha det gott,kram

skriven
#10: Jossan.

Pffft! Struntprat! Korten blev grymt fina, även om det bara var de sk. "fula" korten. Jätte mysiga! (:

Kram.

skriven
#11: linna

ville bara önska en god jul. saknar att läsa om dig. hoppas du har det bra. kramar linna

skriven
#12: Amanda

kikar in för o önska dig en riktigt god jul anne. ta hand om dina nära o kära. Kramar

skriven
#13: Camilla Nilsson

Vill önska dig en riktig god jul med mycket härligt julstök och gemenskap av nära och kära. All kärlek till dig. Kramar i miljoner.

skriven
#14: irene

En riktigt GOD JUL vill jag önska dej o din familj..

Kramar Irene

skriven

Kommentera inlägget här :