After Work

Om en stund ska jag springa iväg till bussen...
AW för första gången på 100 år....

Det ska bli så roligt och jag känner mig
smart, rolig, charmig, vacker och hur härlig som helst.

Jag och väninnorna ska ha hjärtans kul och flirta och mingla runt!
Flirta är jag inte så bra på men har bestämt mig för att bli bättre, så.....
 ....HERE I COME....Lovely me!



Du är med mig Madde ikväll...Vi ska ha så kul ihop...du bor i mitt hjärta.
Hörde låten Håll mitt hjärta nyss i Lugna favoriter så nu har jag gråtit en flod igen,
hållit ditt foto intill mitt hjärta....får sminka om mig....men det gör inget!
Skönt att få gråta hejdlöst en stund.
Puss my Love...både till dig och Christine!

Du sminkar dig...och jag sminkar mig....PYSS!!!

Kommentarer :

#1: Therésa

Låter tokroligt! :D

skriven
#2: Johanna

Jag diggar dig stenhårt, och lider med dig för allt du behövt gå igenom.. tårarna letar sig fram varje gång jag läser din blogg, det gör ont i mitt hjärta! men du är så stark och vacker, du kommer klara dig! se till att få roligt ikväll.. det är du värd! sänder varma tankar till dig och din familj.

kram

skriven
#3: Johanna

Jag diggar dig stenhårt, och lider med dig för allt du behövt gå igenom.. tårarna letar sig fram varje gång jag läser din blogg, det gör ont i mitt hjärta! men du är så stark och vacker, du kommer klara dig! se till att få roligt ikväll.. det är du värd! sänder varma tankar till dig och din familj.

kram

skriven
#4: Mamma Melissa

You go girl! Ut och flirta galet! Madde hejar på dig med mascaran i högsta hugg där uppe! Och jag hejar här nere!



Ja, tack så hemskt mycket för inbjudan!! Blev väldigt överraskad och väldigt glad!



Skall bara höra med mannen nu om hur veckorna kommer att se ut... har en nyopererad hund hemma (hon kom hem igår) och han börjar jobba i norge på söndag... 12 borta, 16 dagar hemma... men jag skall definitivt försöka komma! Vilket äventyrligt initiativ!



Massa massa kramar till dig!

skriven
#5: Amira

Ursäkta om jag uttrycker mig lite grovt, men du är bara såååå jävlaaa underbar!

skriven
#6: Helen

Det är precis så här det ska vara- ut på stan, flörta och ha kul...ta en dag i taget och gör det som du gillar det andra kan ju vänta eller gör det inte alls... ha ha

kram Helen i Skåne

skriven
#7: Martina

Hello!



Det är så roligt med kvällar, man har förväntningar men samtidigt inte.. Hoppas du får skitkul, drick en massa vin.. mumma!



Fin bild på Madde, hon var skitsnygg :)

skriven
#8: Amanda

Hej Anne. Hoppas du får en rolig kväll tillsammans med dina arbets kamrater och som du själv säger: madde är alltid med dig. hon vill nog alltid se sin mamma roligt även om hon blickar ner från sin himmel. hon finns alltid där...glöm aldrig det.



Många kramar Amanda

skriven
#9: Skogshuldran Titti

Hallå där! Jag tittade in via Pc´s nomineringslänk. Jag har också nominerat en bloggvän och då är det så spännande att läsa övriga på listan!

Eftersom jag inte känt till dig innan vet jag inte så mycket om ditt liv, men jag förstår av det jag läst att du har en tuff tid bakom dig.

Du har valt en vacker bakgrund och ett fint presentationsfoto, tycker jag. Dessutom skriver du väldigt lättsamt och med en positiv aptit på Livet!

Jag ser att du är utflugen ikväll! Av hela mitt hjärta önskar jag dig en fantastiskt rolig kväll!

Och du, lycka till i Peters bloggtävling!

skriven
#10: peter pc carlsson

hoppas att du fick enlika rolig och underbar kväll som du förtjänar.

skriven
#11: Ulrika N

HEJ!



Det är så mycket jag vill skriva till dej, o som jag undrar och funderar och vad jag vill fråga o känner o tänker.. JA AAAALLLT. Min pappa gick bort i juni, farfar i juli och en kompis i augusti..

Jag skulle vilja skriva ett mail till dej om det går bra?

Du kanske kan skicka ett hej till min mail så jag får skriva till dej ([email protected]).. Ja om du har tid ork och lust vill säga..



KRAM // ulrika



skriven
#12: laura

UNDERBART!

skriven
#13: Ulrika N

Min länk blev fel.. här är den rätta..

skriven
#14: vindensmelodi

Åh Vad härligt,,,,sminka om dig och ut och parta´Hoppas du hade underbart roligt - Det är du verkligen värd :-)



Kramar

skriven
#15: Anonym

guud så vacker madde är!!

skriven
#16: Anonym

Du är en underbar mamma. Och jag känner med dig. Kan inte skriva att jag förstår för det kommer jag nog aldrig göra. Tror att Madde är med dig hela tiden, kollar ner från himlen på dig. Jag gick i samma skola som henne och har träffat henne några gånger. Vet vilken fin tjej hon var. Du är en underbar mamma!! Beundrar dig fruktansvärt mycket. Madde hade riktigt tur att få dig som mamma och du hade tur som fick henne som dotter :)

skriven

Kommentera inlägget här :