Mediterat i Gärdehem

Ja, det kan man kalla min cykeltur på 2 timmar...bara jag och kameran...underbart!
Helt tyst och stilla...man hörde suset från sädesfälten som vajade med vinden och
jag stannade många gånger för att ta in naturens under!

Jag och kameran är inte kompisar än...en systemkamera måste man jobba med
läääänge för att förstå alla detaljer....men jag knäpper på för nöjets skull...får väl gå en
hur-gör-man-läckra-bilder-kurs!



Försökte kalla på getterna men det var visst gourmetmiddag för dom...


Nyponbuske


Min cykel tar paus



En skogsdunge mitt i ingenstans


Stör dom skönheten eller inte?....vad gör man inte för miljön....
..på 60-talet hade man väl trott att två ufon har landat...


Falu rödfärg


Fönster som sett sina bättre dagar....


En gård mitt bland fälten...


Mat




Luktärtor? Vet inte..fältet doftade som en hel parfymfabrik...


Mera mat...


Blommor i dike...

Ja det var en mysig stund jag hade med mig själv....loved it!!!

Kommentarer :

#1: Elisabet Roslund

Vackert, vackert!

En varm sommarkram från mig till dig

skriven
#2: Christina

Vackra bilder!

Innan man blir god vän med sin nya kamera kan man alltid fuska i photoshop ;o)

skriven
#3: agneta

Hej tjejen,

En arbetskamrat tipsade mig om att besöka Din fina & hjärtevarma blogg. Hon menade på att vi hade många gemensamma nämnare och det ger jag henne rätt i!



Hälsningar från Agneta på Österlen

skriven
#4: Paulina S

Hej Anne!

Nu har jag bläddrat bakåt ända till studenten och du tar ju underbara bilder. När ska du trampa ut på Hjärtumsvägarna då? Jag trampar med dig uppåt igen när vi fikat:)

KRAMAR Paulina

skriven
#5: Andree W

Hej Anne

Vad säger man till någon man inte prata med på 20+ år! läste artikel i tidnigen om och om igen och kan inte tro vad du gått igenom, har försökt få mina barn att läsa din blogg för att få dem att förstå hur mycket en förälder kan älska sina barn och vad vi gör för att försöka hålla dem borta från allt elände, som vi i alla fall har någon möjlighet att påverka. Barn som du vet är ju odödliga som vi var, men jag tror dina tankar o texter har hjälpt många att förstå hur bräckligt livet är och hur viktigt det är att leva livet



Vi tänker på dig Andree med familj



skriven
#6: Anna

Another day has gone

I'm still all alone

How could this be

You're not here with me

You never said goodbye

Someone tell me why

Did you have to go

And leave my world so cold



Everyday I sit and ask myself

How did love slip away

Something whispers in my ear and says

That you are not alone

For I am here with you

Though you're far away

I am here to stay



You are not alone

I am here with you

Though we're far apart

You're always in my heart



Just the other night

I thought I heard you cry

Asking me to come

And hold you in my arms

I can hear your prayers

Your burdens I will bear

But first I need your hand

So forever can begin



/ Michael Jackson

skriven
#7: -Milly-

Härlig blogg du har!

är allt väl med dig denna kväll?



jag la till dig på bloglovin'

gör gärna detsamma!

Kram:)

skriven
#8: Solweig Holmqvist

Christina Tönnberg var min allra bästa vän i många år - kan du berätta vad som hänt? Det är två år sedan vi hade kontakt men om jag förstått det rätt så finns hon inte längre bland oss! Snälla, låt mig veta!

Med vänlig hälsning

Solweig Holmqvist

skriven

Kommentera inlägget här :