Coachkväll

Har haft min mentor Anielle hos mig ikväll.
Vi har ätit gott och pratat om olika saker som gett mig en kick i baken!

Det gav mig självförtroende att göra saker som jag tror på och som jag brinner för.
Alla behöver vi en coach som peppar oss när självförtoendet sviker....

Det gjorde du ikväll Anielle och det tackar jag dig för!

Var hemma idag eftersom jag ska på utbildning imorgon onsdag som
egentligen är min "rehabiliteringsdag". Jobbar 75% just nu.

Så jag tog dagen till att tanka energi på olika sätt.
Efter frukost slog jag på TV:n satte mig på träningscykeln, och
körde loppet! Svetten rann och målet var att cykla en timma oavbrutet.

Så  det. blev ..intervallträning....ge gärnet så länge jag orkade och därefter
vila med lugna tramptag...och så igen ge gärnet tills hjärtat pumpade i halsen.
5 minutersintervaller körde jag...funkade bra!

Jag klarade en hel timma!

45 minuter per dag är målet...utom igår då jag lovade mig själv att köra en timma idag istället.
YES!!!

Så nu har jag bokföring på träningen också:
1 mars - 45 minuter
2 mars - ingen träning
3 mars - 1 timma
4 mars - ??

Varje vecka gör jag "bokslut" på antalet timmar jag cyklat!
Och målet är....det vackra Toscana!
Hummingbird Lifestyle Travel

Kommentarer :

#1: Mamma Melissa

Min mamma säger ofta att man kan träna sig ur sorgen... kanske skall du cykla ifrån den?;.)

skriven
#2: vindensmelodi

Åh vad kul,,, att få gå på föreläsning med Stefan him self!!! Det hade jag också velat,,,jo, jag har läst alla hans böcker :) Och jag gillar den 7-e dagen bäst.

Vad kul att du är inbjuden som gäst,,super:) Åh,,,vbad glad jag blir för din skull,,,du kommer att stråla som en sol :) du vackra kvinna :)

Lycka till.



Kramar i miljoner.

skriven
#3: Millan

Härligt med pepp-coachning! Det är skönt att få. Ger så mycket energi och positiv pushning.



Har också (äntligen) kommit igång med träningen på allvar. Lite blandat; cykel, Core och Step Up. Skitkul!



Ser fram emot fredag, med mysiga tjejer, lite vin, snacks o skön musik... ;-)

Hoppas du har orken och lusten att komma!



Ha en fin dag!



Kram Millan

skriven
#4: Johan M

då kan du ju följa med ut och cykla när vädret blir bättre sen !!!!!

skriven
#5: östa

Yes Yes Yes kör på. Det är härligt följa dina steg ut till Toscana med en sådan entusiasm. Många kramar Gösta.

skriven
#6: Storebror-Cykel-T

Heppsanhojsan, lillsyrran skall ut och cykla. Hur ul som helst. Bättre laddning (av alla batterier som finns) än det man inte få! Toscana är världsklass. Kan tom hända att jag har några tips till dig, som hag fått den hård... roliga vägen ;) Kram, vi ses!



PS. Min inspiration i år: http://pagesperso-orange.fr/ftmo/letape/Presente.htm Då känns tom en slask-tur på tisdagkvällen helt OK

skriven
#7: julia

Alla borde få en personlig coach nån gång!!!

Vad härligt att du kommit igågn så bra me cyklingen, kämpa på!

kramar

skriven
#8: Amanda

åååh låter som ett bra sätt att cykla ifrån sorgen anne eller jag både positivt och negativt. du kommer garanterat att få uppleva mycket underbart i toscana.all kärlek <3 amanda

skriven
#9: Mirry

Söt blogg du har!



Spana gärna in Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se



Kommentera gärna!

skriven
#10: Johanna ♥

http://item.blogg.se kan du beställa hem ditt personliga, handgraverade smycke!

Alla smycken är unika och priset passar både dig som studerar, jobbar eller ligger hemma i soffan!

Du kan välja mellan armband och halsband, flätade eller med kedja. Berlockerna som jag graverar på finns i fyrstavar (en stav med fyra sidor, dvs fyra namn/ord får plats), hjärtan i två modeller, rektanglar aka. dog tags.

Kom in och kika, http://item.blogg.se



Kram Johanna

skriven
#11: Mikaela

Åh Anne, vad härligt att du kommit igång med cyklingen och att du har ett sån't fantastiskt mål att sträva mot- det gör ju inte saken sämre! Ibland behövs det konkreta mål att sträva mot för att orka fortsätta, för att hitta nåt att leva för & för att orka kämpa och hålla oss uppe! tro mig, jag vet. (liksom du,skulle jag tro). Ta hand om dig fina Anne! Önskar dig en bra helg!! Många kramar till dig från mig

skriven

Kommentera inlägget här :