Det snöar!!!!

Stora flingor....det var ju vår för några timmar sedan!
Det smälter nog bort till imorgon.

Våren är en nyckfull tid..ska man ta på sig vinter eller vårkläder?
Talespråket säger nog allt:
"Frys in vintern och svettas in våren"

Har ändå haft fina dagar med långa promenader och cykelturer.
Igår gick jag och Anita 3,5 timmar med stavar!
Vi gick och gick och gick...hittade vägar vi inte gått på förut och upplevde
helt underbar natur som hänförde oss.

TITTA vad vackert WOW...varför har vi aldrig gått här förut?
Idag kan jag säga att jag har en enom träningsvärk...går som Kalle Anka!



Denna stig heter "Kälekens stig" och bor i vår stad.

Känner ett sting av lycka...Lyssna och njut av denna vackra och känslosamma röst!!!!




Nu är det bara cyklingen i Toscana som är målet och en vältränad Anne...åker med en
resebyrå som har det mysigaste namnet av dom alla...Hmmmm... Humming...YES!!!

Hummingbird Lifestyle Travel


Det finns ju stor en mening med att jag hittade en resebyrå som heter Kolibri!!!!
Maddes älskade David tatuerade denna vackra fågel dagarna innan begravningen....
Det heter ÄKTA KÄRLEK!!!     
 http://therealcolombo.blogg.se/2008/october/
 

I say no more!

Kommentarer :

#1: Anna

Hej Anne. Jag kom att tänka på dig när jag såg filmen "21 gram" häromkvällen.



"Det sägs att 21 gram är den vikt vi förlorar när vi dör. Lika mycket som vikten av fem stycken femcentmynt, en kolibri, en chokladbit - eller kanske även människans själ. Detta är berättelsen om tre människoöden, vilka vävs samman genom en tragisk händelse: Paul, en matematiker i behov av hjärttransplantation. Christina, en tvåbarnsmor med ett förflutet som drogmissbrukare och Jack, en före detta förbrytare som nu är religiöst aktiv..."



Jag önskar dig en underbar dag i solen! Kram Anna

skriven
#2: Elisabet Roslund

Jag gillar egentligen aldrig tatueringar, men jag måste säga att denna som David har gjort "gick rakt in i hjärtat", även i mig.

Ha en bra dag Anne!

Kram/Elisabet

skriven
#3: Mia

jag fattar ingenting!

tänkte på dennna låten idag och visste inte vem som gjorde den versionen.

så kikar jag in på din blogg, och vad har du där?

DEN LÅTEN!!!



helt sjukt.



ja snö idag och i lördags var det sådan vårvärme. konstigt väder.



lycka till med allt,



kram!



p.s vet inte om du såg min kommentar om the secret filmen. men vill gärna veta om du vet om den går att köpa i sverige? d.s

skriven
#4: Siw

Ja här har vi snö och -6 så jag klär på mig, hatar att frysa. Mycket vacker kärleks stig ni hittat.

Kram



P.S Secret filmen finns att köpa, kolla på nätet.

skriven
#5: Amanda

vilken fin tatuering och ett jätte fint sett att minnas madde på. jätte fint gjort av david.

här uppe är det minus 7 grader ute nu och fortfarande massvis med snö. flera decimeter säkert. jag vill också ha sol, kvittrande fåglar, snö som smälter osv. //Amanda

skriven
#6: Sandra

Hej Anne!

Jag har under en längre tid läst era bloggar, och jag är så otroligt berörd över hur ni hela tiden orkar kämpa vidare. Jag gick två klasser under Madde, och jag kan bara stämma in i att hon verkligen utstrålade värme och glädje. Den jävla idioten tog min mamma lite mer än 2 veckor innan den tog Madde. Och ni alla hjälper mig i min kamp att orka kämpa vidare. Stort tack för allt.

Kramar Sandra

skriven
#7: Mamma Melissa

Madde fick inte en överdrivet lång stund på jorden, men den stunden som hon fick då fick hon otroligt mycket kärlek -tack vare er alla!



Kolibrin var helt fantastisk! Och tänk att du skall iväg nu äntligen! Minns när du skrev om det i en kommentar för länge sedan... åh, jag är så glad för din skull!:.))

skriven

Kommentera inlägget här :