Hemma igen

Har varit i Göteborg 2 dagar...utan att åka tåg emellan!
LYX!!!

Vi hade en tjejkväll på jobbet och kvällen blev sen....eller tidig
beroende på hur man ser på saken....3 timmars sömn innan det
var dags att ta på sig jobblivet igen.

Tur att vi har övernattningsvåning på jobbet där 4 av oss sov....
...eller babblade halva natten efter tjejkvällen...det var supermysigt!
På morgonen var det bara att duscha för att åka ner 4 våningar...och in till jobbet!

Kul hade vi i alla fall och det kändes bra hela dagen, även om varslena haglar
även på vårt jobb...och ingen går säker här på västkusten just nu.

Men att skratta gör inte saken sämre, så vi har SKRATTAT mitt i eländet!

Man kan göra livet svart och man kan göra livet ljust...
Och jag om någon har lärt mig att se det ljusa mitt i det bäcksvarta mörkret!

Om ni vill ha en coach så anlita mig! :))

Nåväl....såg "Så ska det låta" ikväll med Jill Johnson Martin Stenmark  &Co och jag skrattade,
grät och kände en underbar glädje....faktiskt! Ett superglädjeprogram.
Det behöver vi mitt i lågkonjungturshelvetet!

Var glaad, var glaaad, för inget blir bättre av att vara sur!.Sådetså!

Allting löser sig...ur något ont kommer något gott...ALLTID!

Så....igår blev det ingen träning av naturliga skäl...men i onsdags
cyklade jag utomhus i 40 minuter ...mest i motvind!..så det räknas
verkligen jättemycket som träning!

Har vilat idag och igår från träningen för jag får nog vara lite försiktig
med mina knän...kände igår att jag kanske hade gått ut lite hårt.
Man vill ju vara supertränad sådär med en gång....och rumpan
ska vi inte tala om....får väl vänja mig...för jag tänker så inte ha
några sämskinnsblöjacykelbyxor  på mig, sen får brorsan säga vad han vill!

Här kommer i alla fall en härlig målbild....Tack brollan....fina mål du ger mig...hmm
den dan jag klarar den uppförsbacken har jag väl tränat mig igenom 9 liv!

You...me...not from the same planet!!!
Kram ändå storebrollan T från lill-sis!

l étape du tour....jojo...in my dreams!
mont ventoux

Kommentarer :

#1: David

Såg du också på denna härliga program!

Martin har jag jämt gillat och Jill är en ny favorit!

Hon satte igång tankar hos mig, kolla min inlägg kanske är jobbigt att läsa men, jag tror du kommer gilla det. 1000 KRAMAR DAVID

skriven
#2: Amanda

vilka underbara dagar du verkar ha haft anne. jätte roligt och höra, må så väl.../Amanda

skriven

Kommentera inlägget här :