Och vad har ni hittat på då...?

Tack för era kommentarer, altid lika roligt at läsa vad ni tänker o känner.

Här kommer några som gjort lite mysiga saker.

Postat av: Anna

Glad Valborg!

Tillbringade gårdagen på stranden och grillade i trevligt sällskap. Njöt av solen och doften av grillad mat! Mkt skratt och stoj. Såg sedan solen gå ner mot horisonten. Ju närmre horisonten solen kom, desto rödare blev solen. Tänk dig en blodapelsin. Underbart! Jorden är bra vacker när man tänker efter! Avslutade kvällen med att åka en karusell med en god vän på tivolit i stan. Man hade hjärtat i halsgropen. Man kände att man levde! :)


Det låter ljuvligt! Livskvalitet är verkligen gratis...det gäller bara att se det vi har i naturen.
Att ta in det goda vänner sällskap...Då blir vi lyckliga på riktigt!

Postat av: "Nicka"

Imorgon ska Jag tvätta & åter tvätta, hade b-barnet här som kissade allt i sängen,
NY kudde, täcke, madrass..m.m. Men Vad Gör Det ?? Haha..
Nu vet Du vad Jag har för Mig..
Hoppas Du får en härlig helg, lilla sötnos !

Massor av Kramar från Mig../Nicka..
Sköt Om Dig..puss puss

Det är inte bara barn som kissar..hehe... :))

Postat av: Madelene

1 maj tillbringades med familj på "after-work buffé". Lördagen åkte vi ut till Spikens fiskeläger(utanför Lidköping, nästan precis vid Läckö Slott) och bara satt och blega på folk och åt glass. Söndagen spenderades som en Söndag "ska", dvs inte gjort någonting:)

Håller med...Supermysigt ställe som man bara ska besöka, köpa rökt lax
när man ändå besöker Läckö Slott som ligger nära...

Postat av: Mallan

Jag har en skön moment som jag kan bidra med. För precis ett år sedan så berättade doktorn för mig att jag hade hudcancer, malignt melanom. Jag var en skitnegativ person som gnällde över det mesta innan, men på nåt sätt så insåg jag att livet är alldeles för dyrbart för att kasta i negativitetsträsket. Såhär ett år efteråt känner jag mig som en helt ny människa, livet är underbart och jag ser fram emot imorgon. Den här helgen firar jag att mitt liv fick en spark i arslet och att jag fick en chans till. Din dotters blogg hjälpte mig på traven.
Kramar

URL: http://malinh.tumblr.com/

Om en enda person fått en mer positiv livssyn så vet jag att Madde ler i sin himmel!
Men jag vet att vi är många som fått omvärdera livet....Skönt att höra att du är en av dom.


Postat av: Majvor F

Många VÅR-kramar
från Majvor, som besökte huvudstaden och vänner ute på Värmdö, under Valborg-Första maj-helgen!
Ha de så bra i VÅR-solen, och vi kanske kan ses nån dag snart!?
Kram / Majvor

Denna bild påminner faktiskt om Västkusten....

Tack för den lilla resan, det gladde mig verkligen att få publicera
vad ni hittat på.
Kramkram!

Kommentera inlägget här :