Datorn har fått fnatt

Datorn hemma behöver lite uppdateringar och annat,
så jag har inte kunnat sitta hemma och skriva på ett
tag....så därför blir det inte så ofta.

Men jag ska nog få det fixat snart...närsomhelst...ska bara få ändan ur
vagnen och be någon hjälpa mig att fixa problemet....hmmm

....så jag får massor av annat gjort på kvällarna.

Tack för alla tips och trix till St:Lukas och annat bra att veta kring sorg.

Nu är jag lite mer uppåt och friskare framför allt så det känns bra.
var i Fiskebäckskil i helgen och hade supermys med väninnor
på Gullmarstrand. De har byggt ett mysigt modernt "kallbadhus"
mitt i vattnet så där var vi och mådde gott!




Nu rullar vardgens hjul igen och kvällarna börjar bli bokade med olika aktiviteter.

Åker tåg igen och det känns sådär kan man säga.....
Många hostar och frustar men man vet inte om de bara är förkylda eller
om det är något annat...som svininfluensa....men what the heck...


Grisig puss...hehe...

Tränade inför gospelkonserten ocks häromdagen och det var superhäftigt!
300 pers från många olika körer som inte har sjungit tillsammans förut,
men det gick hur bra som helst så jag är taggad!



Pigg och full av tiillförsikt alltså!

Kommentarer :

#1: Anna

Det glädjer mig att höra Ann!

skriven
#2: dotter

heja mamma! heja! heja!

skriven
#3: Amanda

jätte kul att läsa Anne :D

skriven
#4: Linna

härligt att ha dig tillbaka!!!

skriven
#5: Elisabet Roslund

En superstolt Madde!

En glad "jag" när jag läser hur du tar tag i livet du har Anne.

Kram på dig/Elisabet

skriven

Kommentera inlägget här :