Älvor finns!

Satt här och skrev när något pockade på..
ett litet litet ögonblick bara och jag tittade ut.

Där sitter någon som vill mig väl.
En magisk stund, jag ser det stora i det lilla.

Jag ser dom lite varstans och jag har några på lager,
men just denna lilla älva sa mig; Du är på god väg,
och jag finns här och strör glittrande må-bra-pulver
just här och nu i denna lilla stund.

Sedan var hon borta, för älvskuggor finns bara just ett
litet ögonblick....och dom som ser, bär med sig lycka....


Kom på att det är den 15;e idag.....Madde ville nog säga hej!

Nä, nu är det lite grejjardag och energin på topp.
Glöm inte tävlingen längre ner...

Kommentarer :

#1: Anna-Karin

Många kramar till dig

skriven
#2: Therésa

Häftigt! :D

skriven
#3: Vida

Fantastiskt.. att det kom en älva..

skriven
#4: Kia

Hej,Anne klart att det var en hälsning från Madde.Har nyligen haft kontakt med ett medium som inte fått info om oss men talade om saker som var otroliga.Kram Kia

skriven
#5: julia

hej anette!

för några månader sedan fick min mamma reda på att hon hade cystor i njurar, lever och ena äggstocken. jag blev livrädd när hon berättade detta och kunde inte tänka på att det kunde vara något annat än cancer. samtidigt som mamma gick igenom många undersökningar och fick täta besökstider på sjukhuset fick jag reda på att min pappa även han hade cystor i njurarna. när jag var som mest ledsen och rädd över att förlora min mamma och även orolig för pappa så måste jag säga att din blogg hjälpte. det hjälpte att läsa om dig. hur stark du är och att du orkar. för orkar du så orkar jag med. så tänkte jag. vissa saker kan man inte styra över men man måste iaf försöka göra det bästa av allt och ta vara på tiden. förra veckan efter en operation så "friskförklarades" mamma av läkarna. men att känna sig nära döden. sin egen eller någon man bryr sig otroligt mycket om förändrar allt. man släpper hämningar och förändrar sin syn på saker o ting.



jag vill tacka dig för en inspirerande blogg! Ta hand om dig!

kramar julia

skriven
#6: Anne

Hej Julia,

Tack för din berättelse! Det är just sådana här gånger som gör att jag vill fortsätta blogga, när jag läser om människor som varit igenom svårigheter....och att som du fått styrka genom att läsa hos mig.



Tack för det förtroendet, det värmer ända in i hjärteroten ska du veta!



Väldigt skönt att höra att din mamma blev frisk.

Mammor betyder allt för oss och dom vill vi för allt i världen inte förlora. Inte pappor heller förståss.



Tack själv för att du delade med dig.

ta vara på våren och njt!

kram från Anne



skriven
#7: Lisa

Jag ser henne! :)

skriven

Kommentera inlägget här :