Dag med underbara svägerskan...

Idag fick jag och min blivande svägerska en härlig dag i vårens
allra första riktiga värme. 18 grader varmt och på med vårjackan.
Underbart! Äntligen kan man kasta av sig vinterkappan!

En dag med planering inför min brors bröllop och jag har fått
en syster till...har känt henne ett par år nu och ja, det känns
så bra för jag tycker så himla mycket om Maria!
Vi trivs toppenbra ihop, är lika gamla och har vuxna barn.
Är så glad över att min bror har träffat världens härligaste tjej.

I augusti bär det av till kyrkan så vi har lite tid kvar...
har fått den äran att vara med och planera detaljerna...
känner mig hedrad!

Så vi åkte till Annika på Gräddelin som inte bara har butiken, utan hon
är florist och gör fantastiska blomsterarrangemang för alla tillfällen i livet.
Hon har fantasi, tusen ideér, stil och god smak.

Kunde inte låta bli att ta bilder från min favvobutik.


Maria och Annika bläddrar och bollar ideér...till brudbukett...


Söta lampskärmar och härlig glaskupa att ha kakor i eller en blomma...


Pastelliga fat och skålar från Gerbera....


Vita handdrejade sötingar och annat smått och gott...


Ljuvliga tunikor, sjalar och en massa annat...


Blommor har hon också....

[gradd5.jpg]
Vackra blomster får hon in på tisdagar....Lånat bilden från Annikas hemsida
http://www.graddelin.blogspot.com/


När vi bollat klart med Annika går vi nöjda därifrån med
vetskapen att brudbuketten blir fantastisk!

En härlig dag och tiden rann fort iväg, för jag glömde nästan
att ta mina prover inför onsdag då jag har "Cell Gift" nr 3.
Vårdecentralen och rakt in i labbet...man har ju privilegier
för att slippa snoriga människor..hehe...3 minuter tog det...

....och vila lite för på fredag blir det student för brorsdotter.
Nä, nu ska jag virka lite, för jag har köpt 12 nya nystan...
500 mormorsrutor kvar...deadline har jag satt till 30 maj...
Då ska filten vara klar!

Kramelikram!

FREE HUGS kampanjen går runt i världen med uppmaning att kramas mera.
Den tar aldrig slut, för ju fler som vågar kramas, desto bättre blir världen...
det vill jag tro i alla fall!
MORE HUGS AND LOVE TO THE PEOPLE ON PLANET EARTH!
Lova att krama någon eller många varje dag!
Se på klippet och jag lovar att du börjar LE, ingen är sur efter en kram!
Puss på er!


Kommentarer :

#1: Amanda<3

så härliga bilder anne, verkar verkligen vara en fin butik. hoppas behandlingen på onsdag går bra..många kramar Amanda

skriven
#2: Elisabet Roslund

Vilken underbar affär, så mycket fint att handla.

Kram på dig Anne/Elisabet

skriven
#3: Elisabet Roslund

Vilken underbar affär, så sugen man blir på att handla något fint.

Kram på dig Anne/Elisabet

skriven
#4: Linna

du borde komma hit öch kika lite vi har massa liknande affärer som du skulle älska !

skriven
#5: Ankanna

Fast jag gillar videon också!!!

skriven

Kommentera inlägget här :