Mysigt med dotter i Stockholm

I samband med programmet i TV4 hann jag även träffa älskade dotter.
Vi hade en mysig onsdagkväll tillsammans, påskpysslade och hade kul.


Jag har alltid kul med Christine...vi skrattar mycket...och busar!
Vi gjorde en något udda påskinstallation som katterna älskade.
Påskäggen med fjädrar blev deras byte som de ivrigt rev ner.


Coco älskar att tugga på Christines sminkborste....


Aisching baisching lilla katt, du får ont i maaaagen!


Här väntar jag i TV4s fikarum på att jag ska in till Efter Tio.
Väldigt nervös, för jag vet ju inte vad som väntar....

Och Christine var med som moraliskt stöd..tack gumman!


Innan jag flög hem igen åt vi på Stockholms äldsta café.


Christine fick påskpresent och godisägg o strutar som jag knåpat ihop.


...Och Kicki gav mig en underbar kopp som jag önskat länge, Maria Liliegren.
Kvällstet kommer att smaka mycket bättre nu....ljuvlig kopp!


GLAD PÅSK önskar påskhararna Agda&Egon!






Kommentera inlägget här :