Åter till verkligheten...

Bröllop är helt underbara... varje gång!

Vi hade en fantastisk dag tillsammans och brudparet var så vackra.
Jag grät glädjetårar i kyrkan, för det var så stämningsfullt.
Festen och dansen varade hela natten tills solen gick upp.
Brudparet var lyckliga och nöjda med alltihop, vi andra också för den delen.


(Inte deras brudbukett)



Nästa år är det dags igen för min dotters stora dag....och jag är lycklig och
stolt över att vara hennes mamma.

Idag börjar pendlingen till Göteborg. Första strålningen idag och varje dag
fram tom 14:e september.
Ska försöka vara lite turist också, för när jag jobbar så vill jag bara hem efter jobbet,
så de som tror att jag kan Göteborg utan och innan tror fel.

Museum, utställningar, botaniska och en massa annat står på agendan i den mån jag orkar.



Kanske jag tom är riktigt turistig och åker det nya hjulet som ligger
nere vid Operan.

Nä, nu måste jag sätta fart om jag ska hinna....strålning väntar....

Kommentarer :

#1: Karro

Va kul för dig att Christine ska gifta sig, kan inte föreställa mig den känslan. (kanske för att jag inte har några barn :-) men ändå.



JAg ska tänka på dig nu när du har en massa strålningar framöver. Hoppas du har ork kvar att turist i Göteborg.



Kram på dig!

skriven
#2: Millan

Tänker extra mycket på dig nu, vännen!

Stor kram!!!

skriven
#3: Ida J

Härligt att bröllopet var så lyckat! Hör av dig om du vill ha sällskap till Gbg! Kram Ida

skriven
#4: Kia

Tänker på dej jätte mycket och håller tummarna hårt.Vår fasta telefon är ur funktion pga åska hela denna veckan.Du har väl inte glömt måttbandet???Kramar Kia

skriven
#5: Elisabet Roslund

Hej Anne!

Är nu hemma efter en vecka i Prag. Underbart och vackert. Har tänkt på dig en massa........

Är så glad också för att du varit på ett fint bröllop och att du snart får förbereda Christines bröllop. Visst är det något fint och så speciellt när ens eget barn gifter sig.

Snart är du färdigbehandlad och kan planera ditt eget liv som du vill. ´

En varm Kram får du av mig/Elisabet

skriven
#6: Eva T



Lycka till, kram

skriven
#7: Amanda<3

vad roligt med bröllop o kul o ha ett bröllop till o se framemot med..önskar dig allt gott inför strålningen..kramar!

skriven
#8: Jessica

Kul att se att bröllopet blev lyckat och vad roligt att ett till bröllop väntar! Jag började för längesedan läsa Maddes blogg och har sedan dess fortsatt med din. Jag ville mest säga att du har flera som tänker på dig!

skriven
#9: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! =)

skriven
#10: linna

härligt med bröllop att se fram till.

lycka till med strålningen nu :) krmas

skriven
#11: Anonym

Tänker på dig, idag operererar min vän in sin shunt. Bröstcancer och hennes resa starta på tisdag.....har tipsat om din sida som innefattar så mycket. Ditt liv - din kamp men också allt du skriver om livet-som vi ALLA kan ta lärdom av. kram kram Maria

skriven

Kommentera inlägget här :