En stjärna lyser så klar....



Fick en enorm längtan efter Madeleine så jag gick in på Youtube för att hitta en fin
julmelodi coh då kom denna fram väldigt spontant.....

Tårarna rinner, känner en enorm saknad och det gör så ont.
Jultiden är svår så svår och det blir aldrig bättre.....

Men jag har en stor tröst i att ha min älskade Christine och syskonbarnen som ger
mig så mycket glädje. Snart ska jag hämta brorsonen på flygplatsen för vi ska ha en
härlig helg tillsammans, baka pepparkokor och åka pulka, umgås med kusiner, farmor&farfar.

Det är lycka det!.....Nu måste jag sätta fart för att hinna.

En mysig adventshelg önskar jag alla er, och ta hand om varandra, stressa inte.
Låt dammråttorna dansa med pepparkakssmulet och umgås istället.



Kommentarer :

#1: Anonym

Anne, Maria fr Skellefteå här. När jag läser detta inlägg vatnnas mina ögon. Som mamma själv kan jag inge föreställa mig din saknad men på ngt vis känna i mamma hjärtat din smärta. Julen är speciell. Vi ska va happy, in love, ha en perfekt familj, städat, snygga ska vi va-men när det kommer till kritan så vet vi att det inte är så. Jag ska tända ett ljus för en vän som just går igenom samma sak som du gjort med din sjukdom, jag ska också tända ett ljus för Madde. För den värme du sprider och den värme (och jä..anama) Madde förmedlade i sin blogg. DEN landar hos oss här ute som läser. nuddar våra hjärtan. Å du-skit i dammet och jag önskar dig en fin jul med din dotter och alla kidsen. Kram // Maria

skriven
#2: Anonym

Glömde: MÄNNISKOR BEHÖVER MÄNNISKOR!

skriven
#3: Kia

Klart att det är extra svårt nu i juletid Anne.Tårarna förökar sig snabbt men vi måste göra saker som håller oss uppe.Det är svårt men vi måste tänka att Madde och Simon och alla andra änglabarn skulle inte tycka om att vi inte gör saker som gör att vi orkar.Varma fredagskramar Kia

skriven
#4: Agneta

Ja, saknaden kommer och går... eller, den finns där alltid men blir ibland extra svår. Sköt om dig. Kramar och kärlek

skriven

Kommentera inlägget här :