God fortsättning i stugorna!

Julafton är över och vi har haft så himla mysigt. Alla syskon har varit lite
utspridda här och var, men en bror och deras lilla valp var här också.
tillsammans med mor & far, min kära dotter och svärson...
....och katterna förståss. Katterna brydde sig inte så mycket om hunden,
men eftersom han är en valp så vill han förståss leka.


Broren och svägerskans nya lilla valp Teo, taget hos dom för ett par veckor sedan.

Så några katt och hundjakter blev det, men sedan vande dom sig och
lade sig på var sitt håll på lagom spanavtånd.


Christine o. Jonas  katt Pip tyckte om att öppna paket genom att försöka tugga sig in.
Snörena var tydligen godast....Coco var inte ett dugg intresserad....


På uppesittarkvällen gjorde Christine bl a tryffel  till gottebordet....mums!


När maten var uppäten, klapparna öppnade och kvällen började bli
sen var vi alla nöjda, och de unga tu satt och mös glada och nöjda.


Och att få hem sin dotter till jul är ju den största julklappen förståss!

Ha nu en fortsatt skön helg!


Kram från tomtemor!







Kommentarer :

#1: Budda

God fortsättning. Jag blev rörd, att få hem dottern var den bästa julklappen. Det strålar om er på fotot! Härligt, hoppas jag får uppleva detsamma. :)



Ha det så bra.

skriven
#2: Ida

Hej! Jag måste fråga om jag får länka till din blogg på min? Jag har fått göra det där sköna, skratta åt eländet, du skriver så att man vill läsa, man vill förstå och för mig som förstår så väl är det skönt för det känns som om det är OK att jag skrattar lite. Jag kommer snart att lägga ner min första Lambi rulle i handväskan snart, och förmodligen tänka på dig och Madde varje gång jag ser den. Med hopp om ett gott nytt år. Kram Ida

skriven
#3: Maja

Kram på dig åxå! =) mysiga bilder! sköt om er!!

skriven

Kommentera inlägget här :