Pysselnerven rycker....

Har känt mig ganska slö idag....efter Stockholm, alltså idag blev
det kräksjuka i lindrigare form....ändå har jag använt handsprit
hela helgen! Baciller är läskiga!



Visst är det konstigt att just när man inte orkar fullt ut....DÅ kommer
inspirationen att vilja göra saker.

Så jag tar fram mina pysselsaker och så får jag se vad det blir.
Känner mig OK så det går ingen nöd på mig!

   

  

Gjorde en saklåda förra veckan som broren fick.

In i pysselverstan....

"Att skapa utan att sprida det vidare är lika meningslöst
 som att tala utan att någon hör"

Kommentarer :

#1: Storebror T

Tusen tack för saklådan. Underbar. I den skall jag ha de allra finaste SAAB-sakerna :) Kram, Storebrollan



Krya på dig!

skriven
#2: Anonym

Tänker på dig idag. Maria i Skellefteå

skriven
#3: suzanne

Tänker oxå på dig idag ! För dig är jag okänd men det spelar ingen roll, mina tankar går till dig iaf ! suzanne i vänersborg

skriven
#4: linna

åå ja älskar att pyssla. trodde det var nåt man bara gjorde som barn, min mammi brukar reta mig lite för att jag alltid handlar block o pennor o stickers som om jag vore besatt ^^ treåring i 27 åringskropp. haha! vill gärna se mer av vad du gjort!



jag pyssla med nåt som heter slams, lite som dagböcker i skrivboksform som manh skickar runt med brevvänner o får hem inom ett år å så kan man gå tillbaka för att se vad man vart med om. jätte roligt! kanske vore nåt för dig som gillar att skriva.. vill du veta mer let me know!



pussokram

skriven

Kommentera inlägget här :