Det finns så otroligt mycket kärlek!!!

Tack snälla ni för att ni följer mig och skriver så kärleksfullt!
Man blir ju alldeles varm i hjärtat så den glöder!!

Hade en underbar fest i lördags för några vänner och
några syskon och det var så HIMLA ROLIGT!


Magnus, Christine, Oskar och jag skålar och önskar en härlg kväll



Sådan far...sådan son....haha...

Inget krångel med matlagning, pizza och vin funkar jättebra ibland.
Så fick det bli....Vi skrattade väldigt mycket, dansade, och hade på
musik alleles för högt till sent på natten...


Ce moi :))

Men jag samlar ihop alla gånger jag inte haft fest till en enda brakfest,
och då får man väsnas...det har jag liksom tjänat ihop till..hehe...


Bubbel och babbel....


Och pussar och kramar...
Armbandet på min handled fick jag av Christine och min vän Jennie!
Helt underbart fantastiskt vackert.
Ett berlockarmband med 10 olika bilder på mig och mina döttrar som
de snickrat ihop utan min vetskap. Jennie har gjort det med egna händer.
ÄLSKAR ER BÅDA! Det är den finaste present jag någonsin fått!!!


Jag och "stora lillebror" dansar lite...



Jag är lång....men han är ännu längre..världens snällaste lillebror!


Gösta o jag dansar och busar lite....


TJONG! Där flög korken.....precis som nörden kommer att göra,
flyga dit där det brinner i evighet....Så vi skålade för lycka och välgång!


Vi är såååååååå glada och allt känns bra...nu e´re fest!



Foodtime...Gösta o Maria H lyckas le med mat i mun..hihi...


Yngsta lillebror vill inte vara med på bild...hehe..


Lillebror och hans sambo är nästan helt omöjligt att fånga på bild!


Toker...


....Och trötter....

Nu väntar kudden och en väl behövlig sömn...
Imorgon åker jag till Uddevalla sjukhus och på tisdag är
jag "enbröstad", men festen fick mig på gott humör,
så jag håller styrkan uppe vad som än händer!

Är nog hemma ganska snart igen.

Och tack än en gång för allt ert engagemang...LOVE YOU ALL!!!

Nattinatti!

Kommentarer :

#1: Sin

Åhh, vad jag känner med dig... Så ledsamt att läsa vad du och din familj går igenom. Jag blev själv enbröstad i oktober efter att man funnit en stor tumör i mitt högra bröst. Många känslor, mycket oro för vad som komma skall. Det har dock gått rätt bra hittills, hellre enbröstad och cancerfri än tvärtom... Man kan dessutom bygga snygga bröst om man nu vill det lite senare...



Styrka till dig Anne! Även om vi aldrig har träffats eller känner varandra så kommer du att finnas i mina tankar den närmsta tiden...



Kramar!

skriven
#2: linna

vilka härliga bilder!

nu ksickar jag massa extra tankar till dig som blir av med nörden just nu! toppen bra att han kunde tas bort så kvickt!! så får du kurera dig med sånt som får dig att må bra!!! hade jag vetat din adress hade jag skickat en liten blomma åt dig men hoppas att en tanke här gör lite nytta ändå. @----

äsch jag kan inte göra roser på datorn men det är tanken som räknas.



stor kram Linna i Linköping

skriven
#3: Therése

Härligt det ser ut Anne, vilken go släkt du verkar ha! Lycka till imorgon, tänker på dej!!

Kramar från Therése

skriven
#4: Anita T

Måste ge dej en riktigt lyckatillkram fastän vi inte någonsin setts eller känner varandra.Men jag har föjt din blogg ganska länge nu och blivit otroligt berörd av Dig och din livssituation.

Kramar i massor!!!

skriven
#5: Marita

Lycka Till, Anne. Mina och många andras tankar är

hos dig.

Kramar

Marita

skriven
#6: Anna

Tänker på dig i det vita snökaoset. Är övertygad om att det går bra imorgon. Stor kram anna

skriven
#7: MarikaT

Kul att du hade en rolig helg! Tänker mycket på dig och det som du ska gå igenom nu. Styrkekramar från mig. Det kommer att gå jättebra! /Marika

skriven
#8: Ingrid

Tänker på dig, med den styrka jag förstått att du har kommer detta att gå jättebra.

skriven
#9: Elisabet Roslund

Härligt att se alla så glada, precis så som man vill en fest ska vara.

Nu är jag säker på att du snart kommer igång igen efter operationen och fortsätter festandet med det glada gänget.

Kramar från mig/Elisabet

skriven
#10: Nicka

Du är otrolig..så fina Foton Du bjuder på !

Detta kommer gå bra & snart hemma igen..



Älskar Dig Go'a Anne..

Kramar../Nicka

skriven
#11: Tiss

Sänder ljusa tankar till dig de närmsta dagarna! Kram

skriven
#12: Catharina

Tänker på dig. Kramar, Catharina

skriven
#13: Erika

Hej hej! Har gjort ett försök innan att skicka en kommentar, men tror det misslyckades, så nu testar jag igen :) Ville berätta att jag följde Maddes blogg (under min egen tid me inkräktaren vid namn cancer) o det hjälpte mej verkligen mkt. O gör det fortfarande. När oron kommer över mej, så tänker jag alltid: Jag e frisk! Hon kommer alltid finns kvar i mitt minne, trots att vi aldrig träffats. Lycka till med utkastandet av nörden nu! Kram.

skriven
#14: Sofia Ljung

Tänker på dig och sänder dig styrka idag! Kramar Sofia

skriven
#15: Storebror T

Trevligt samtal i morse, väldigt bra att det hela är igång. Kram, är med dig tankemässigt hela tiden och du ringer när du känner för det :D kram, storebrollan & co

skriven
#16: Therésa

<3

skriven
#17: Hazel

Lycka till, Anne!

skriven
#18: tiny

Vilken härlig fest det såg ut att vara!!

Skickar all lycka till dig nu. Det här fixar du!!

skriven
#19: Karro

Tänker på dig imorrn, det kommer gå bra.



Vilka fantastiska kort - vilken kärlek o glädje, sådär ska livet se ut, tänker jag.

Kram

skriven
#20: Susann

Lycka till ! Kommer och gå bra !

skriven
#21: Sisela

Härliga bilder på dig och din familj. Tänker på dig idag och önskar dig lycka till, kram.

skriven
#22: annette

underbara fina du .. Du är min nya superwomen det här fixar du tänker på dig Annette

skriven
#23: Anna

Hoppas du mår bra idag! <3

skriven
#24: Susanne

Har tänkt på dig och tänt ljus i kyrkan idag. Hoppas allt har gått bra och att du har bra människor omkring dig som hjälper dig med allt du behöver. Håller tummarna för att du får komma hem så fort som möjligt så du får sova i den egen säng.

skriven
#25: Elisabet Roslund

Vad jag tänker på dig Anne....

skriven
#26: Anja

Åh, jag har tänkt på dej många gånger denna veckan. Känns konstigt hur man kan bli så engagerad i någon man inte känner. Jag hoppas verkligen det har gått bra allting för dej. Ser ut att vart en riktigt kul fest ni haft, och jag är säker på att Madde var med på ett hörn :) När det känns jobbigt tänk på festen ni haft, och som ni ska ha sen igen när nörden är borta ur leken! Stor kram hälsar jag till dig!

skriven
#27: lisa

Jag vet inte om du har blivit erbjuden att gå till ett medium (även få andlig healing), jag har gjort det flera gånger i många år, åhh vad det har hjälpt mig, mer än en hjärnskrynklare nånsin skulle kunna hjälpt mig i sorg och annat jobbigt i livet<3

Man får medial vägledning i livet bla.



Jag har själv förlorat många av mina anhöriga av den djävulska sjukdommen cancer:/



Jag vill också rekomendera er att läsa denna blogg, & kanske kan ni som föräldrar få mail kontakt med dessaa underbara föräldrar som förlorade sin son bara 12 år gammal i cancer, man känner änna att era som föräldrars bloggar liknar varandra, här är deras blogg länk:

http://timpa.blogg.se/



Jag kommer skriva samma till dom om din sida<3

Hoppas ni kan få en fin kontakt<3



Många många kramar till dig o de dina<3

/LIsa

skriven
#28: aina

massor av kramar till dig Anne

skriven
#29: Irene

Har tänkt mycket på dej o det du går igenom....

Livet är för jäkla orättvist ibland...

Men....Jag hoppas allt gått bra för dej..

Det har det säkert..

Ta hand om dej nu....

Kramar Irene

skriven
#30: Amiraa

Du klarar detta, du är snart, ut med nörden

skriven
#31: Linna

tänker på dig



har skrivit lite tankar om dig på min blogg...kraamar

skriven
#32: Tiss

Hoppas nörden är väck nu och att allt har gått bra! Krya på dig! Kram

skriven
#33: Cattis

Anne! Du är helt otrolig som orkar resa dig upp och slåss. Jag är så stolt över dig och tänker på dig varje dag...Vi får aldrig den där stunden som vi planerat...hoppades att se dig på den senaste AW men hittade dig inte bland allt folk. Följer dig här och sänder många kramar till dig!

skriven
#34: Cattis

Tänker på dig ofta du stolta, vackra Anne. Jag beundrar ditt mod och styrka när du skiver här på bloggen. Hade så gärna träffat dig ...men vi lyckas aldrig få till den där träffen. Hade hoppats få se dig när det var AW...men hittade dig inte bland allt folk. Många tankar och kramar till dig!

skriven
#35: Amanda<3

så härliga bilder anne, detta är säkert en kväll som du kommer och minnas läänge. jag hoppas verkligen att operationen din gick bra och att du snart är på benen igen. alla mina varmaste tankar och kramar till dig <3

skriven
#36: Nicka

Go'a Anne..



Förstår Hur Du har det..

Tänker på Dig varje Dag !

Ta det lugnt & Sköt Om Dig..



Miljoner Kramar../Nicka

skriven

Kommentera inlägget här :