Tänker the Secret...

Har varit på meditationen ikväll och det var så skönt att ha en massa
människor omkring sig som skickar energi så det exploderar om det!

Om man skickar ut ljus och kärlek i sina tankar så mår man mycket bättre.
Ikväll har jag skickat massor med kärlek till alla er som läser och
till min familj och vänner.

Har även skickat till de som jag inte tycker om så värst mycket,
för det mår själen ocks bra av.

vi satt sedan och fikade o pratade, 16 helt olika personer i alla åldrar,
men alla ger något. Vi är flockmänniskor som behöver varandra
på många olika sätt.

Tack snälla snälla alla ni som skrivit uppmuntrande ord och kärleksfulla
tankar!



Nu är det så här....att min "djävla idiot" till cancer är inte en idiot,
för djävla idioter dör man av!
Min tumör är bara en liten oinbjuden NÖRD!!!

Min väninna och själsfrände Anita sa så här;
"Anne det du har är bara en liten töntig NÖRD!"

Så vi döpte den till nörden!

Nördar frågar inte om lov och de vet inte hur man ska uppföra sig,
och nördar blir alltid upptäckta i tid utan att fullfölja sitt ärende.

Bara bosätta sig sådär i mitt alldeles privata fina bröst, och börja
äta på det inifrån....NÄ, det tolererar vi inte.
Oinbjudna gäster sparkas ut med huvudet före, hårt och rakt in i
käftarna åt hajarna! Känn på den din lilla nörd!

Så nu börjar nedräkningen till operationen....6 dagar kvar....
är väldigt nervös och rädd, men vill bara att det ska bli tisdag...fort!

Varje stund jag mediterar drar jag in ljus, ren, frisk syre som planteras
i min kropp...för varje utandning skickar jag ut dålig energi och
släpper ut blockeringar.
Blockeringarna utsöndras i ett vackert, färgglatt  fyrverkeri som ger mig
energi och styrka!
Mental återvinning kallar jag det....flummigt? Ja, jag bjuder på det hihi...



Chakran ska renas varje dag....och jag har nog varit dålig på det,
men det är aldrig försent!



Så imorgon gör vi dagen till en bra dag!

"there is Love all around us..."

Puss& kram och nattinatti!

Kommentarer :

#1: Sisela

Underbara starka Anne!!

Känner sååå mycket med och för dig. Allt du fått gå igenom med Madde och så nu din egen Nörd att ta tag i. Men du besitter sådana krafter, så detta kommer du klara.

Många styrkekramar till en underbar mamma och människa. Lycka till med allt!!!!

skriven
#2: Elisabet Roslund

Du är så mycket starkare än denna nörden så knocka den en gång för alla. Visa vem som är vinnaren!

Inte en nörd till har i närheten av dig att göra.

All energi och styrka finns hos dig, så var trygg med det.

Du kan tro att jag tänker på dig...........

KRAM/Elisabet

skriven
#3: Mattias

hej shit vad fin blogg du har! hur är läget med dig idag? =)

skriven
#4: Anonym

Då ändrar jag mej och skriver besegra den lilla jävla nörden en gång för alla!:D

Jag håller så mycket tummarna för dej!!!

skriven
#5: Anna

För några veckor sedan hamnade jag på din blogg och kunde inte sluta läsa, den har berört mig djupt och gett mig otroligt mycket som person. Jag lämnar ett avtryck här eftersom jag läst allt det du skrivit och det gör så otroligt ont att du ska behöva gå igenom det du gör! Önskar dig all lycka till och betvivlar inte en sekund att du kommer kicka ut nörden ur ditt liv, mina tankar och styrka till dig!

skriven
#6: Nicka

Du är för Go & Tänker helt rätt..

NÖRD gillar Jag verkligen hihi

Nu blev Jag gladare !

Skönt att det inte är många dagar kvar till operationen.

Jag tänker på Dig flera ggr. varje dag..

Ger Dig så mycket energi Jag nånsin kan.



Miljoner Kramar från Mig.

skriven
#7: linna

detta gillar jag med. bort med nörden. vad ska han där å gööra! :P bort bort!



ska tänka på dig nästa vecka. det kommer gå fiint! :)

kramar linna i linköping

skriven
#8: Andree

Hej Anne

Det är inte så här livet skall vara, livet skall inte vara en evig kamp, men för dig är livet inte som för alla oss andra, och jag hoppas bara att alla vi som läser din bloggg med våra ord och kommentarer hjälper dig bli stark. Jag vet att du är stark och att du kommer att ta dig igenom, jag bara önskar vi kunnde göra mer.



Kram Andree

skriven
#9: Kia

Hej Anne! Herr Nörd kommer att försvinna



Han har ingen chans att vinna



En liten låtsas idiot



Som aldrig kan slå rot.Kramar Kia



skriven
#10: Sofia Ljung

Haha, en nörd, det är ingen match för dig Anne! Kramar till dig!

skriven
#11: irene

Hej Anne...

Jag önskar dej ett STORT LYCKA TILL..nästa vecka.

Allt kommer gå jättebra för dej ....det är jag säker på..

Stor Kram

Irene

skriven
#12: Camilla Nilsson

Miljoner kramar till dig Anne! Du är stark. Ingen rår sig på dig! Heja heja Anne! Kram <3

skriven
#13: Åsa B

Hej!

Jag kan inte låta bli att upprepa det andra redan har skrivit. En Nörd är ingen match för dig. Vi på kontoret tänker mycket på dig och längtar att du kommer tillbaka. Stor kram och massor av positiva tankar till dig. Vi ses snart :-)

skriven
#14: bea

Vilken krigare du är ! Underbar blogg du skriver, du ger många styrka av det du skriver!

KRAM

skriven
#15: Karro

Oj, kära Ann. Fick en smärre chock, har inte varit inne här på länge. Va hårt livet går åt dig, kan jag tycka. Men jag tycker att "nörd" var ett bra namn på en sån malplacerad knäppgök som tror att den kan stanna i din fina kropp. Klart den ska väck!



Ska skänka så mycket positiv energi jag kan genom mina dagliga meditationer. Eller kanske mer energier som lugn, mod, styrka o kärlek.Det är i vart fall det som ger mig styrka när jag uthärdar mina stormar.

Det här klarar du! Vi är många som tänker på dig, både dem du känner, som står dig nära och "vi andra" Kram

skriven

Kommentera inlägget här :