En bra dag idag!

Tack alla ni för att ni finns därute, stärkande och peppande
kommentarer blir man alltid gladare av!


Är fortfarande lika trött, men har ändå lyckats vara på benen.
Åkte till Sahlgrenska imorse för att göra en avgjutning till
min kommande strålbehandling som startar 9:e augusti.
Fick veta att jag blir klar den 14:e september, några dar
längre än jag trodde....


Nåväl, tog svängen om Bäckebol på väg hem för att spana in
idéer och köpa nödvändigheter på IKEA.

Är det någon i Sverige som kommer hem utan servetter och värmeljus?
Nä, tänkte väl det....men för min del blev det även en massa vinglas
och champagneglas och annat smått&gott. När man packat upp allt
undrar man varje gång....vad var det jag köpte...för förbruknings-
varor syns ju inte direkt....blev så sugen på nya soffor och en hel
smart förvaringslösning i mitt arbetsrum osv....jaja...


Ljus går alltid åt......mysfaktor i sommarnatten....

Nä, nu ska jag fortsätta titta på Top Gun....grymt bra film som man får
riktiga nostalgirysningar av...den har ALLT!


Kommentarer :

#1: linna

tack för att du finns Anne! ditt peppande får mig glad!



häromdagen så pratade jag med vår granne Börje. han är en 83 årig man vars fru gick bort i höstas. han är inte snabb o fol verkar mest gå förbi honom. jag har vart uppe med mitt nummer. hjälpt honom att hitta hans nycklar ( varpå han så gärna tjatade till att jag skulle ha belöning att jag till slut inte kunde tacka nej. köpte en fin ring för den summan) häromdagen sa han att hans dagar blir som bäst när han möter mig för att jag är så positiv. och jag tror jag fått det av dig o Madde, även om jag not alltid vart liite postiv av mig.



stor kram till dig Anne. och den 14 blir bra. jag skulle fötts den dagen så den dagen är en lyckodag tror jag! ^^

skriven
#2: Kia

Servetter och värmeljus är ett "jag ska bara ha" grej när man varit på IKEA.Ta nu ett måttband och räkna dagarna till den 14:e sept.Klipp av det där och sedan klipper du 1 cm varje dag,och du ska se hur fort det går.Kram Kia

skriven
#3: Anne

Linna, det bevisar att du är en fin människa när du tittar till och hjälper din gamle granne. Många pluspoäng till dig++++++++++++ och ja den 14:e är ett lyckonummer för mig, för Christine är född den 14:e feb.så det kan ju bara bli superbra!



Kia, tack för tipset, det ska jag verkligen göra, klippa av ett måttband, kortare o kortare blir det för var dag...hehe...ni é bara BÄST!



Kram till er båda!

/Anne

skriven
#4: Kia

HejAnne,träffade David idag(naturligtvis på hans jobb i Grästorp)Vi avslöjar väl inte i vilken butik han jobbar,hi hi.Vi småpratade lite,mest om dom kommande studierna.Han är en stor beundrare av dej och din styrka.Han sa även att min Robin är väldigt duktig,speciellt med grammatiken.Har väl alltid varit hans grej.Världen är bra liten ibland,hur vi träffar människor som berör och har vår erfarenhet.Han kämpar också på och det är ju det vi måste göra.Nu är det dax att börja klippa och göra en nedräkning,detta gjorde jag när Leif var på JK.Det gick ju bra men jag har aldrig talat om det.Lite hemlisar får vi väl ha.Kram Kia

skriven
#5: ingla

Hihi, började min cellgiftsbehandling en fredag den 13de och slutade min strålningsbehandling en fredag den 13de. Hmmm Gillar nog det datumet oxå....



KRAM!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :