Grattis Madeleine på 22-års dagen!

Grattis min ängel på din alldeles egna dag, den vackraste
av vårdagar i maj när solen skiner och värmen börjar komma.

Jag har skrivit till dig på din egen sida idag  www.jagefrisk.blogg.se
Så jag önskar att alla som kände Madde på något sätt kan gå in
på hennes sida och skriva något som ni kommer ihåg tillsammans
med Madeleine. Roligt, tokigt, galet, minnen ni har med henne.

Jag hör fåglarna kvittra utanför fönstret och solen skiner. Vi åker
snart till din grav för att göra vackert till dig.
Christine kom igår och Johan och pappa kommer också för att
göra fint.

Min älskade skatt, jag saknar dig för alltid Maddepluskan!

Jag skriver mer i eftermiddag då jag har tid för nu ska vi iväg.

Puss från mamma!

Kommentarer :

#1: Catharina

Massa kramar.

skriven
#2: Elisabet Roslund

Grattis till Dig Anne som fick glädjen att föda Madde. Hon har levt sitt alldeles för korta liv på jorden men hon finns någon annanstans och hon lever Alltid vidare i våra hjärtan. Som den vackra änglen hon är idag ska du vara så stolt över henne.

Varam Kramar från mig

skriven
#3: Karro

Varma kramar till dig. Hoppas du får en fin dag idag.

skriven
#4: Vindensmelodi

En sån dag,,en Majdag,,,en födelsedag. Madde och jag skämtade om hur tjurskalliga vi var,,,oxar bägge två :)



Varma kramar i miljoners till dig Anne <3

skriven
#5: Linna

kram på dig anne. ♥

skriven
#6: Caroline Ekberg

Hej Anne!

Jag har följt din, maddes och davids blogg sedan madde började blogga. Madde och David har för mig varit ett av de vackraste kärleksparen jag sett. Därför fick jag en klump i magen, och blev rent ut sagt gråtfärdig, när jag läste på Davids blogg att han har en ny flickvän. Jag undrar, känns det inte underligt för dig att David, som var Maddes fästman, nu har en ny "Madde" i sitt liv? De betydde så oerhört mycket för varandra och Madde älskade honom så mycket att det gör ont i hjärtat bara jag tänker på det.

Jag är bara en simpel bloggläsare som aldrig träffat på varken David eller Madde, men jag tycker nästan synd om Madde där uppe i himeln.

Å andra sidan vet jag att David inte skulle kunna gå och vara singel hela livet, men känns det inte lite svårt för dig ändå?



Du är oerhört stark Anne, och du ska veta att du är en inspiration för många kvinnor där ute.



Kramar från Caroline

skriven
#7: Anonym

Vad lika ni är på den bilden du lagt in. Lika vackra. Varma hälsningar från Lena också Änglamamma till ett Oxebarn

skriven
#8: Helen

Kärlek och kraft till dig finaste Anne...



kram från Helen i Skåne

skriven
#9: Kia

Hej Anne,hoppas att du och Christine får en alldeles underbar vecka tillsammans.Vi har nyligen kommit hem ifrån New York där vi firat Linus 30 och Robin 25.Kändes bra att göra resan som vi planerat länge trots att Simon inte var med oss så som vi hoppats.Carpe Diem och sov gott!!! Kram Kia

skriven
#10: Nicka

Grattis Madde..

Tänker på Din underbara mamma och David.



Kramar från Mig..Har tänt ljus idag !

skriven
#11: Amanda<3

grattis underbara madde på din födelsedag, om än lite i efterskott..du är himlens finaste ängel för alltid <3 kramar till dina nära o kära

skriven
#12: Anna

Ditt sätt att skriva ger mig rysningar. Följde din och Maddes blogg sista tiden hon var i livet. Tänker ofta på er.



Stora kramar!!!

skriven

Kommentera inlägget här :