Fantastisk höstdag!

Oj vilket otroligt vackert väder vi haft idag!
Strålande sol och massor med färgsprakande löv
överallt. Plockade tom prästkragar....


Är det inte vackert med alla färger så säg....


Börjar komma in i träningsrutinerna och blir både
pigg och trött - inte så konstigt kanske.
Dagens pass var lite tuffare för jag tog i ordentligt!


Har egentligen inte så mycket att berätta idag, förutom
att dagen varit härlig.

Träffade tjejerna på Bröstcancerföreningen ikväll,
"Johanna" som den heter här.


Imorgon börjar Rosa Bandet säljas...köp ett!

Alltid lika roligt att babbla, skratta åt alla roliga galghumoristiska skämt.
Lyssna på varandras bröstcancerresor, jämföra, känna igen sig.
Ja, vi har bara himlans kul helt enkelt!

Njut av hösten, den lugnaste och skönaste årstiden i mitt tycke.

Passa på att duka och dekorera med höstlöv, rönnbär och annat vackert från naturen.
Här är äpplen urgröpta med ett värmeljus i...mysigt!



Eller varför inte dekorera bordet med mossa, kottar och annat fint...
Det måste ju inte vara jul för att mossan ska komma fram..

Imorgon bir det lungröntgen, så det blir upp tidigt. Har haft lite svårt att andas,
men det kan  ju vara inbillning eller sviter från strålningen.

Bäst att kolla i alla fall, så kan jag släppa oron sedan. Jag är ju frisk!

Kommentarer :

#1: Anonym

Förståndigt med lungröntgen, så att du slipper oroa dig i onödan! Klart att du e´frisk!

skriven
#2: Ida J

....min kommentar ovan, vet inte varför namnet ej kom med? Ha en fortsatt skön kväll! Kram Ida

skriven
#3: Kia

Känns bra idag Anne att man kunde ge ett litet bidrag till Lindas resa.Stackars familj,det gör så ont i mej.Nästa steg nu är att du blir helt frisk,naturligtvis.Kram Kia

skriven
#4: Eva T

Hej Anne !

Lycka till imorgon. Kram

skriven
#5: Elisabet Roslund

Klart att du är frisk!!!

Kramar i massor

skriven
#6: Marika T

Du har alltid så fina bilder på din sida! Den översta ser ut att vara från Japan. Stämmer det? Jag ska till Japan om några veckor. Hoppas på att få se så vackra träd då. Men faktum är att de finns ju även runt hörnet.

Hoppas det går bra med röntgen mm för dig idag! Kram

skriven
#7: Anne

Hej Marika,



Snodde bilden från nätet, men det ser ut som Japan.

Vilken häftig resa du kommer att göra. Njut av resan, för Japan åker man ju inte till i första taget.

Röntgensvaret får jag nästa vecka kanske....

Kram och ät lite sushi åt mig också... :-)

skriven

Kommentera inlägget här :