VAL 2010...Gå och rösta!

Tänk vad fantastiskt att vi lever i en demokrati,
där vi har yttrande och religionsfrihet.



Dessutom har vi allemansrätt som bara vi i norden kan skryta med.

Vad du än röstar på, så gör din plikt och rösta!
Även om du inte har något parti att rösta på så rösta blankt.

Även det är en röst som betyder något.

Ikväll blir spännande...ska sitta klistrad framför TVn.

Ha en bra valdag allihop!


Tänk bara att vi bara behöver åka till Österlen så känns det som Provance!


Eller att se midnattssolen i Lappland...jag har upplevt hela Sverige...
...från norraste norr till sydligaste söder...

Sverige är fantastiskt! PS; Röstar naturligtvis inte på SD!!!



Kommentarer :

#1: Nicka

Självklart..så röstar Jag !

Tänker på Dig så ofta..men har ett "helvete" just nu..Önskar Jag kunde skriva Om det här..

Men Du finns i Mitt hjärta oavsett Om Jag skriver lite numer..

Miljoner Kramar från Mig.

skriven
#2: Amanda

hej anne...:)



självklart så gick jag och röstade idag som förhoppningvis flera andra också gjorde i vårt land..tänker på dig! kramar <3

skriven
#3: Elisabet Roslund

Tänker på dig som alltid........

Kram/Elisabet

skriven
#4: pappa Alpo

Ja Anne. Visst är Sverige fantastiskt? Och - vi, hela vår familj har fått uppleva detta tillsammans, nästan hela landet, fast det var då ni alla var små!

Minnena lever kvar, på ett eller annat sätt.

Kram på Dig, kära lilla Anne!

skriven
#5: linna

jag var med om en skum grej idag efter bistätningen med farfar. jag var in på gallerix å på en hylla låg två ensamma hjärtan kvar med text. texterna var i följande ordning: saknar dig. älskade farfar.



tecken överallt. blir så himla glad. kroppen i kistan idag var inte min farfar. det var bara hans kropp som hade åldrats utan hans själ. o det kändes bra. förlåt att jag skriver så himla mkt till dig men på nåt sätt vet du ju lite mer vad jag går igenom. kram på dig!

skriven
#6: Pernilla

Du är så BRA! Jag hejar på dig hela tiden.

skriven
#7: Solen

Du är otrolig! Är det någon som klarar av detta så är det du Anne, och det gör du. Du är super!



Kram, carpe diem

skriven

Kommentera inlägget här :