Skön höstlördag!

Solen skiner och luften börjar bli sådär lite krispigt sval,
men ändå inte kall.

Tog en cykeltur som var jättehärlig. Hade på mig mössa dock,
för håret har inte någon större värmande funktion ännu...



Ska försöka mig på att pyssla lite idag...pysselnerven kliar, så
det är nog dags att göra slag i saken.
Det är som att en bild dyker upp i huvudet och den svävar där
och påminner mig om att vilja bli skapad, det går inte att förklara,
men jag ser det framför mig och då måste jag bara göra med en gång.


Kolla in detta häftiga arbetsrum där kreativiteten fullkomligt exploderar!
Bilden lånad av http://www.allsorts.typepad.com/




Man vill ju bara göra om med en gång....den ordningen har inte jag
kan jag lova...
lånad av http://www.allsorts.typepad.com/

Så nu hinner jag inte babbla mer...

Tjing!

Kommentarer :

#1: Anita

Jasså! Håret har ingen funktion? Jag tycker du börjar bli riktigt långhårig! Ta och klipp dig!Käraste Annevännen, jag är som du vet proppfylld med integritet och kommer aldrig med kommentarer i din blogg, men jag vill nu ta bladet från munnen och tala om för hela världen hur mycket jag beundrar ditt mod, energi och din styrka! Du, om någon, fixar att ta kål på skitstöveln till nörd som invarderade din kropp! Nu har du genomgått dina behandlingar och nörden ligger passiv och initiativlös och skrumpnar i en liten torr hög! Kram hjärtat!

skriven
#2: Ingalill

Hej Anne,

håller helt och hållet med föreg. kommentar. Du är en beundransvärd tjej.

Kramar från Lilli

skriven

Kommentera inlägget här :