Missarna är här.....

Christine är här ännu och katterna likaså. Coco och Pip ska bo hos mig
ett par månader, för att de är så roligt sällskap. Så jag får låna dom lite....
Hmmmm..vet inte om jag kommer ångra mitt beslut....


Mmmm här har jag en skön utsikt tänker Pip, balanserandes på räcket,
spanandes efter fåglar, flugor o annat skoj.



Nä, det var inte kul längre, ser något roligare som ser smarrigt ut.


Mmmmmmm, penseer och andra godsaker, doftar gott!


Vill ha den blomman där borta...ska ha!


Äsch, varför vara blygsam..inte Pips melodi! Penseer är supersmarrigt!

Vissa har råddjur på tomten, jag har katter på balkongen, same, same...
De små missarna är ändå helt underbara och mysiga :-)

Ha en go dag i solen och värmen!

Kommentarer :

#1: Maria i norr

Hej hopp! Underbart med missar. fasiken att vi bor så långt ifårn varandra. Annars hade vi kunnat dra ihop våra missar och "mammorna" druckit lite vin. Min ena Cornish rex har jag just hittat i skafferiet. Dom är så otroligt smidiga och snabba....Nä nu ska jag på junta. japp, vi har haft juntan i över 20 år. Vi syr dock aldrig utan det är prat o surr o allmänt avkopplande. stor varm kram fån mig. // m

skriven
#2: Anne

Hej Maria,

Kickis katter hittar också in i mitt skafferi och tar fram tegliatellebollar, som ligger lite varstans ibland...katter e roliga!

skriven
#3: Anonym

Haha.....tagliateliibollar all over...underbart!! Minahar just nu "natt racet"..dom är ju som antiloper. snar ska vi dock nanna. Dom har ju inte sååå mycket hår så dom sussar under täcket nära mig. 2 killar är inte illa i sängen. Å när jag lessanr på dem får de sova ngn annanstans. natti min vän. MariA

skriven
#4: Nicka

Härliga Foton =) Underbara

skriven
#5: Emma

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

skriven

Kommentera inlägget här :