Stugliv och nattbad i juli ...del 3

Jag har så många fantastika minnen från denna sommaren och en hel del
utspelade sig i en god väns stuga i Dalsland. En underbar tid med mycket sol
och mat o dryck med goda vänner och familj på besök...


PÅ väg ner till Vänerns strand från stugan, med familj som är på besök.
Mitt första bad är i antågande...på flera år, och nattbad i varmt vatten.



Iiiiiiih....ska jag verkligen?...alla andra var redan i det svarta vattnet...


Jag BADAR..jag BAAAAADAR...jag BAAAAAADAR...skrek jag ut till
allas förtjusning.....


Åhhhh...här kan jag ligga och plaska hela natten...familjen
har simmat ut en bit, men jag trivs sååå bra här...


Brollans hund Teo fick sig också ett nattabad, och några
fegisar höll sig på land...


Efteråt måste man ju hålla sig varm i brorsonens mössa..


Utsikt på dagen från bryggan...


Mitt andra dopp, men nu på dagen...

Tack alla ni som jag fått uppleva dagar och kvällar tillsammans med,
i denna underbara sommaridyll vid Vänerns strand, från tidiga morgnar
till sena nätter, i fest, familjeliv och glädje till LIVET.

Tack för att jag fått ta del av denna underbara sommar!

Puss till ER ALLA som varit med och ett STORT kärleksfullt TACK till dig
finaste som gett mig glädje och stor gästfrihet i stugan på landet.













Kommentarer :

#1: Nicka

Du är en underbar människa.. KRAMAR

Svar: Tack Nicka och kram tillbaka till dig!
Pysseltokig optimist

skriven

Kommentera inlägget här :