Många ljus är tända för dig Linda

Linda har somnat in idag kring kl. 15,30 -  34 år ung.
Tittade in på hennes sida ca 16,30 på jobbet och förstod.....

Vila i frid Linda.
Ditt onda är borta och nu börjar en svår tid för din familj och vänner.
Du har det bra nu och flyger lätt som en fjäril.


Tack för allt du gett oss hundratusentals läsare och tack för att jag
fick förmånen att läsa om dig, dina barn, ditt fotointresse och om din
oerhörda kamp för att få leva lite till och lite till.


Din kamp är nu över och vi är många som kommer att sakna dig och dina
positiva tankar och enorma kämparglöd och styrka du delgett oss i din blogg.

Linda skriver själv om sin diagnos inflammatorisk bröstcancer som hon
fick när hon väntade sin son. Här berättar hon om sin resa ;
http://lindaskriver.blogspot.com/2010/11/om-mig-och-min-sjukdom.html

Krama Madde från mig om du träffar henne i himlen.

Sänder mina tankar till både Linda och hennes familj idag.




Vill hedra Linda genom att visa denna version; "Over the rainbow" Israel kamakawiwo'ole

Vila i Frid!

Kommentarer :

#1: Mia-igen..

Släcker ner och ska sova. Loggar in på datorn för att läsa de bloggar jag följer (inte många). Stannar upp då jag förstår att Linda, vars blogg

jam följt-har flygit iväg. Maktlöshet! Många tankar till hennes man och killar. Acceptans är svårt. Vad kan jag göra? Kanske "bara" vara ödmjuk inför livet.varma tankar och kramar . Ibland är man liten här på jorden.

Maria

skriven
#2: Fighter

Har tänt ett ljus för Linda.



Lämnar en stor kram till dig.

Hoppas den känns genom skärmen.

skriven

Kommentera inlägget här :