Madeleine bjuder på låten "Blame it On the Boogie"


Otroligt fint väder idag, över 20 C, klarblå himmel o lite fotolek med fjädrar ;-)

Madde hade också velat bjuda på något idag när hon fyller 23 år i himlen,

så här kommer en låt hon sjöng i skolavslutningen på MÅG. 2006.

"Blame it On the Boogie" som Michel Jackson sjöng med sina bröder i Jackson Five.

Hon gick ut andra året på Estetisk Musik.
Här sjunger hon underbart med kören och solo.
Höj volymen när ni lyssnar för den blir bättre när det är högt....;-)

Temperaturen höjs mer o mer för varje strof.
Man blir glad. Tack älskade dotter för att du fanns i våra liv, att du spred
din vackra sångröst så att du kan fortsätta att finnas i våra hjärtan för alltid <3


Kolla killarna till vänster och den glädje alla har, publiken klappar med. Gladlåt!


Denna vackra ängel har Madde fått av Caroline, en bästa väninna ända in i det sista.


Vita Rosor från storasyster o mor vid graven.   / Och röda rosor av far.


Din grav är vackert och skyddat belägen under en björk som börjat slå ut.
Ser flera barkhjärtan i stammen oskså.

Kommentarer :

#1: Elisabet Roslund

Det känns verkligen som om Madde sjunger för oss på sin 23-års fest. Vackert, härligt, sjung vidare för alla här på jorden och sjung för alla änglar.

Kram/Elisabet

skriven
#2: Linna

jag blir både glad och lessen n'r jag ser detta.

det är så fint. och hon är så vacker. och det är så dumt att cancer finns. suck. :(

nåja min farfar har ju nån där upp som kan få honom glad med sin vackra röst hursom ♥

skriven
#3: Mallan

detta minns jag. Så otroligt bra!

skriven
#4: Lisa

Hej Anne!

Jag har följt din blogg regelbundet under några år. Kul att se filmer när Madde sjunger. Hon hade verkligen en fin röst. Jag har följt Christines blogg ett tag men sen försvann den. Har hon slutat skriva? Jag saknar hennes roliga inlägg :)Ta hand om dig!

skriven
#5: Happy

Har en gråtardag idag. Av egna skäl och även när jag tittar på olika klipp som berör. Ibland behöver man rensa i systemet. Din dotter är så fiiiiiiiin och killarna till vänster är helt underbara, de kan inte hålla sig från att "groova" och smygdansa. Så underbart gymnasieaktigt ler. Du skriver så vackert Anne, du har en positiv syn som smittar. Stor kram!

skriven

Kommentera inlägget här :